Archief - HTPC - CASE ::: SilverStone LC10B-E

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

steve_jaspers

Legacy Member
hierbij verkoop ik met htpc case wegens gezaag van mijn madam :p

ze wil persé dat de htpc/server in ons tv meubel (kast) komt te staan omdat ze het een afzcht vind :p
en in de kast past een big tower véél beter dan deze htpc case ...
case is in perfecte staat, als nieuw ...
kosten voor de nieuwe case zijn €66.25 dus dat is dan ook ineens de minimumprijs ...

meeneem is €75

nieuwprijs is €99 (Alternate) heb hem daar destijds voor 139 gekocht

case is pas beschikbaar eens ik de andere case heb gekocht en de hardware verhuisd is (dit kan in principe niet langer dan een dag duren)

happy bidding !!!

ps: prijzen zijn exclusief eventuele verzending.
pps: case kan tegen meerkost bezorgd worden ..

Drz

Legacy Member
Kom je soms in de buurt van Brussel, en zoniet, zou het mogelijk zijn om deze via Kiala op te sturen?

Ik beschik zelf niet over een auto, en kan me voorstellen dat je de afstand/duur anders zelf niet zou zien zitten..

steve_jaspers

Legacy Member
KIALA zie ik eventueel wel zitten ...

doe maar een bod zou ik zeggen ;) (kiala = 4 euro)

Drz

Legacy Member
Hmm, ik vind uw minimumprijs en redenering wel fair.

67 voor de kast,verpakking en de moeite :grin:, en dan 4 voor kiala, maakt 71 incl..

Verder heeft het voor mij in ieder geval geen haast. Het zou pas het tweede stuk voor m'n eigen "HTServer", na de voeding, en voor de rest ben ik nog volop aan het twijfelen (die Llano's zien er ook gezellig uit, misschien nog een beetje jong...)
Als je op dit vlak advies, suggesties of persoonlijke ervaringen kan delen, be my guest ^^

steve_jaspers

Legacy Member
Drz zei:
Hmm, ik vind uw minimumprijs en redenering wel fair.

67 voor de kast,verpakking en de moeite :grin:, en dan 4 voor kiala, maakt 71 incl..

Verder heeft het voor mij in ieder geval geen haast. Het zou pas het tweede stuk voor m'n eigen "HTServer", na de voeding, en voor de rest ben ik nog volop aan het twijfelen (die Llano's zien er ook gezellig uit, misschien nog een beetje jong...)
Als je op dit vlak advies, suggesties of persoonlijke ervaringen kan delen, be my guest ^^
ten eerste .. fair bod ;) ik laat hem nog tot morgenavond openstaan, kwestie van iedereen een kans te geven ;)

en ten tweede: stilte en passieve cooling is de vriend van een htpc ... en een "basic" i5 processor is meer dan voldoende voor een htpc/server ;)
pm me je msn maar als je het er eens over wil hebben ;)

Iphigeneia

Legacy Member
steve_jaspers zei:
en ten tweede: stilte en passieve cooling is de vriend van een htpc ... en een "basic" i5 processor is meer dan voldoende voor een htpc/server ;)
pm me je msn maar als je het er eens over wil hebben ;)


Je bedoeld hopelijk toch een basic i3 zelfs de G620 is al lang voldoende.

steve_jaspers

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Je bedoeld hopelijk toch een basic i3 zelfs de G620 is al lang voldoende.
tja, als je de server ook wil gaan gebruiken om bestanden uit te pakken e.d. is het wel net zo leuk dat dat toch vooruit gaat hé..

heb zelf een C2D Q8200 in de server zitten ...

steve_jaspers

Legacy Member
nog één upke ... ik sluit af .. vanavond om 22.00 ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan