TiM007
Legacy Member
Wegens aankoop iMac mag de HP Pavillion a6340.be weg inc toestenbord, muis en scherm (HP w1907v 19" (wide screen).
specificaties (link)
CPU: Q6600
GPU: Radeon HD2400
RAM: 2GB
HDD: 640GB
Zit Windows Vista home Premium licentie bij. Momenteel zijn de disks gewiped. Je kan dus zelf nog vanaf 0 beginnen. Maar indien gewenst zet ik er de windows versie terug op.
Prijs: niet echt een idee wat het nog waard is dus doe maar een bod.
Het liefst ophalen of afspreken in regio eeklo - brugge - gent. Indien gewenst voor een kleine vergoeding kom ik de PC dan wel afleveren.
specificaties (link)
CPU: Q6600
GPU: Radeon HD2400
RAM: 2GB
HDD: 640GB
Zit Windows Vista home Premium licentie bij. Momenteel zijn de disks gewiped. Je kan dus zelf nog vanaf 0 beginnen. Maar indien gewenst zet ik er de windows versie terug op.
Prijs: niet echt een idee wat het nog waard is dus doe maar een bod.
Het liefst ophalen of afspreken in regio eeklo - brugge - gent. Indien gewenst voor een kleine vergoeding kom ik de PC dan wel afleveren.
aankunnen zonder problemen?)
Zal straks eens snel proberen steam te installeren met CS en CSS
