Archief - hp pavilion 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kenja5

Legacy Member
bij deze verkoop ik mijn laptop wegens zeer weinig gebruik ( ik zit liever achter mijn vaste computer .
scherm 15.6"
processor amd a8 6410 10 2ghz
ram 12 gb
geheugen HDD 1tb
1 usb
2 ss usb
1 hdmi poort
1 sd kaartlezer
1 koptelefooningang
cd lezer/brander
webcam + microfoon
u krijgt er nog een draadloze muis en een tas mee
er is nog ongeveer 1 jaar garantie op
staat ook op kapaza

mvg kenny

View image: 1
View image: 2
View image: 3
View image: 4

vraagprijs €400

ptah

Legacy Member
kenja5 zei:
thx zal het even aanpassen
Nog een tip, ram en geheugen hier bedoel je hetzelfde mee.
Je laptop heeft 12 GIG. ram geheugen en een harddisk van 1 TB.

Wat is het modelnummer? Dit staat op de achterkant van je laptop op een stickertje.

Ook bij de afbeeldingen staat er eentje bij van kapaza. Wordt hij ook aangeboden op een andere site.
Volgens de regels van het forum moet je dit wel vermelden.

kenja5

Legacy Member
ptah zei:
Nog een tip, ram en geheugen hier bedoel je hetzelfde mee.
Je laptop heeft 12 GIG. ram geheugen en een harddisk van 1 TB.

Wat is het modelnummer? Dit staat op de achterkant van je laptop op een stickertje.

Ook bij de afbeeldingen staat er eentje bij van kapaza. Wordt hij ook aangeboden op een andere site.
Volgens de regels van het forum moet je dit wel vermelden.

ik ben nieuw hier zal er zeke hebben overgelezen sorry zal het straks even aanpassen thx voor de tips

ptah

Legacy Member
Graag gedaan, afhankelijk van de grafische kaart kan ik interesse hebben. Vandaar dat ik het modelnummertje vraag.

kenja5

Legacy Member
ptah zei:
Graag gedaan, afhankelijk van de grafische kaart kan ik interesse hebben. Vandaar dat ik het modelnummertje vraag.

ik vertrek dadelijk van het werk zodra ik thuis ben pas ik het aan grtz

kenja5

Legacy Member
ptah zei:
Graag gedaan, afhankelijk van de grafische kaart kan ik interesse hebben. Vandaar dat ik het modelnummertje vraag.
modelnummer is hp pavilion 15-p032nd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan