Neymus
Legacy Member
thejoa zei:Nee sorry, geen andere oorzaak. Het enige probleem is dat ik een blindtyper ben die heel zijn leven azerty typt. Ik game niet, ik gebruik mijn laptop enkel om te schrijven. Overigens vond ik het ook ergens jammer dat hij niet zo krasvrij was als jij had beschreven, maar och, zolang het goed werkt ben ik tevreden.
Nu ja ik heel mijn leven met qwerty is ook fijner om mee te gamen , dus kon evengoed andersom zijn geweest dat ik een azerty toestel had opgestuurd en je een qwerty toestel wou. Snap je mijn punt ?