Archief - HP Elitebook 2540p (nieuw)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpYdR0

Legacy Member
Ik heb hier een HP Elitebook 2540p liggen die ik cadeau heb gekregen, maar dus niet kan gebruiken. Ik had al een Lenovo X201 die bijna identieke specs heeft en was sowieso van plan om binnenkort een Macbook Pro aan te gaan schaffen.

hp_elitebook_2540p_rugged_notebook.jpg

hp-elitebook-2540p.jpg



Specificaties:
-------------

CPU: Intel i5 M540 @ 2.53Mhz
RAM: 4Gb DDR3 1333Mhz
HDD: 250Gb Hitachi Sata2 HDD 7200rpm 16MB cache
Chipset: Mobile Intel® QM57 Express Chipset
Video: Intel HD Graphics
LAN: Intel 82577LM Gigabit Ethernet
WiFi: Intel Centrino Advanced-N 6200AGN
WAN: HP un2420 Mobile Broadband Modem (3G & GPS)
LCD: 12.1" LED WXGA scherm (1280x800)
Keyboard: BE Azerty

LSI HDA Modem
HD Audio
Webcam
Touchpad & Trackpoint
Fingerprint reader
9-cell batterij

OS: Windows 7 Pro


Accessoires:
------------

HP External USB CD/DVD R/RW Drive
Adaptor voor USB CD/DVD R/RW op netstroom (optioneel voor gebruik op andere pc, want op de Elitebook neemt hij stroom van de laptop zelf)
SPS-HP Basic Carrying Case
HP Optische muis

fabrieksgarantie tot 7 december 2013

Nieuwprijs ligt rond de 1300€ (zonder de accessoires)

Minimumprijs 600€

Meeneemprijs 750€

(eventueel ruil tegen recente Macbook Pro + opleg)

gryptic

Legacy Member
win 7 is die legaal en 64 bit wanneer sluit je af ? botje 620€

SpYdR0

Legacy Member
Die win7 is uiteraard legaal (licentiesticker op de laptop). Het is wel 32bit die bijgeleverd is.

620 genoteerd.

Ik zal zondag tegen 20u00 afsluiten

IkKe

Legacy Member
Zeer grote interesse hier, maar hoe verloopt de garantie?
Is het pick up&return? kan deze van naam worden over gezet of werkt het met factuur?

/edit het is toch zeker een 540m en geen UM he?

SpYdR0

Legacy Member
Het enige dat ik kan terugvinden op de site van HP is dat de garantie "fabrieksgarantie" is.

Het is zeker en vast een i5 540m 2,53mhz. Ik heb hem net nog even aangezet om te controleren.

breugiek

Legacy Member
SpYdR0 zei:
Het enige dat ik kan terugvinden op de site van HP is dat de garantie "fabrieksgarantie"

HP geeft die garantie, en zal dus binnen de waarborgtermijn kostenloos dit toestel repareren (limited conditions). Dat is echter binnen te "waarborgtermijn", en dus gedefinieerd op het bewijs van aankoop (vanaf datum x +1jaar). Je kan bij HP geen toestel binnensturen, zonder daar een bewijs van aankoop (origineel van een retailer).

IkKe

Legacy Member
€650 geboden hier dan, met voorwaarde dat we de garantie regelen zoals in pm overeengekomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan