Archief - HP dv7-4180eb (nieuwstaat)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|-Black-|

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn 5 maanden (jonge) laptop. Ik wil terug een vaste computer omdat ik mij slechts weinig verplaats met m'n laptop.

Laptop betreft:
HP Pavilion dv7-4180eb Intel Core i7 Processor i7-720QM 6GB640GB 17.3" Azerty

Meer informatie is hier te vinden:
Kenmerken voor HP DV7-4180eb -> XE336EA#UUG

Deze laptop is (zoals al m'n aankopen) perfect onderhouden. Bij gevolg is er geen enkel krasje (zelf niet ondiep of oppervlakkige whatsoever), of beschadigingetje opgekomen. Ik heb nooit problemen gehad met deze laptop en nog steeds de volle garantie.
De laptop is een robuuste laptop, met een zeer mooie bouwkwaliteit.

Ik heb er 5 maanden geleden €1300 voor betaald, en verkoop hem nu voor €900, met een meeneemprijs van €1000.

Deze laptop is één van de laptops die een slot vrij heeft voor een ssd harde schijf bij te steken. Ook extra ram is makkelijk zelf uit te breiden.

Deze laptop komt mét een nieuwe laptoptas. Deze tas is twee maal gebruikt.

|-Black-|

Legacy Member
Bump 1.
Raar dat hier geen replies komen, laptop is een volwaardige desktopvervanger en heeft een enorme cpukracht.

Soit, elk redelijk bod is vanaf nu welkom, ik behou mij het recht om een bod af te slaan wanneer ik het te laag acht.

Ik woon in Eke, 10 minuten rijden van Gent.

|-Black-|

Legacy Member
Ja, deze versie is full alu met achteraan het logo met een blauw led verlicht. :)
Ook is het geen toetsenbordje die erin zit zoals in de meeste laptops, maar is elk knopje apart verwerkt. Zeer goede afwerking. Toetsenbord typt ook een pak beter vergeleken met 2 laptops van een ander merk die ik hier ook staan heb.

|-Black-|

Legacy Member
Bump 2,

Vanaf nu, met pijn in het hart, laat ik alle boden toe met een minimum van €800. Als er niemand interesse heeft dan zet ik hem op andere fora :).

|-Black-|

Legacy Member
Prijsverlaging naar €750 inclusief draagtas. Belachelijk lage prijs voor dit multimedia monster, maar ik heb het geld nodig.

|-Black-|

Legacy Member
Laatste up, dit voor een verlaagde prijs.
€600 meeneem, €500 min. Nog steeds geen enkele schade, geen krasje, prachtig verzorgd.
Volgende week vrijdag ben ik thuis voor afhandeling.

Che Guevara

Legacy Member
raag eigen fotos
factuur aanwezig ? doos etc ?
kom je soms in de buurt van leuven of mechelen

|-Black-|

Legacy Member
Factuur en doos is nog aanwezig, in de buurt van leuven of mechelen kom ik niet, foto's zal ik trekken.

Ik heb een bod van €500.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan