Archief - HP DL380 G8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
http://www8.hp.com/h20195/v2/GetPDF.aspx/c04123238.pdf
http://www8.hp.com/h20195/v2/getpdf.aspx/c04128241.pdf?ver=7
HP DL380P G8 SERVER - 1x XEON E5-2620 24GB RAM
http://www.em.avnet.com/en-us/desig...tt Packard/HP ProliantDL380pGen8Server ds.pdf


HP DL380pR08/E5-2620 2x4GB

Intel Xeon E5-2620 (Sandy Bridge)
SATA DVD RW drive
4X 300GB 6G SAS 10K 2.5in SC ENT HDD ( staat nu in RAID10 )
HP 4GB Single Rank 10600R CAS-9 (x2)
HP 2GB DRx8 PC3-10600R-9kit (x4)
--> 24 gb RAM in totaal

Server iets boven de 2 jaar oud, niet meer in gebruik sinds maart dit jaar.
Windows SBS 2011 staat nu vers geïnstalleerd. Moet nog geactiveerd worden. Key is ook beschikbaar tegen meerprijs.

Indien nog vragen--> shoot.

Frado2005

Legacy Member
Alles wordt overwogen, maar ik denk dat €1500 een scherpe prijs is, gezien het geheel rond de €4500 heeft gekost.

KerberosX

Legacy Member
Hoe zit het juist met de aanwezige storage. Er staat RAID10 vermeld, dus minimaal 4 disks. Wil dit zeggen dat er 4x 300GB SAS inzit? Welke RAID controller? Zit er een BBU op?

Frado2005

Legacy Member
KerberosX zei:
Hoe zit het juist met de aanwezige storage. Er staat RAID10 vermeld, dus minimaal 4 disks. Wil dit zeggen dat er 4x 300GB SAS inzit? Welke RAID controller? Zit er een BBU op?
Thread aangepast, zijn idd 4x300GB.
Voor uw andere vragen: hoe kan ik dit het snelst zien? :D Dacht dat die RAID controller er standaard in zat.

Frado2005

Legacy Member
uppppp. Ding begint in mijn weg te liggen! Eventueel kunnen de hard disks apart weg, maar liever alles in 1 geheel.

TheBud

Legacy Member
Goh, echt veel geld. Ik heb westmere dual slot server xeons al zien langskomen voor 400 Euro. En die hexacoretjes kosten niet veel meer. Werkt ook gewoon op DDR3.

Frado2005

Legacy Member
TheBud zei:
Goh, echt veel geld. Ik heb westmere dual slot server xeons al zien langskomen voor 400 Euro. En die hexacoretjes kosten niet veel meer. Werkt ook gewoon op DDR3.

Doe gerust een bod. Ik baseer mij gewoon op de aankoopprijs. Heb echter men twijfels dat al deze hardware maar 10% meer waard is van zijn originele waarde?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan