Archief - HP Compaq 8510p

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fejity

Legacy Member
Dag beste 9livers

Ik ben een student informatica en na 2,5 jaar trouwe dienst ga ik mijn laptop van de hand doen.

Reden van verkoop:

Eigenlijk zou hij nog perfect kunnen dienen voor het verloop van mijn opleiding, maar omwille van het feit dat ik deze zomer zal starten met de ontwikkeling van een project waar CUDA intensief zal moeten gebruikt worden, ga ik over tot de aanschaf van een toestel met NVIDIA GPU

(voor degene die op de hoogte zijn, het gaat hier om GSoC, waar ik als student gesubsidieerd word door Google voor het ontwikkelen van dit project, waardoor de keuze van een overstap naar en nieuwe laptop enkel vergemakkelijkt wordt :))

Specificaties


  • HP Compaq 8510p azerty
  • Intel Core2 Duo CPU T8100 @ 2.10Ghz
  • 4.0GB RAM
  • ATI Mobility Radeon HD 2600
  • 150 GB 7200rpm
  • 15.4" mat WSXGA+ scherm
  • DVD+/-RW SuperMulti with Double Layer Fixed
  • Bluetooth, WIFI
  • HDMI
  • 4 USB poorten
  • Built in microphone
  • SD en SC card slot
  • Fingerprint sensor

Wordt verkocht met een verse Windows Vista install erop en inclusief 3 adapters.
Indien ik iets vergeten ben, just ask :)

Alle onderdelen zijn in topstaat en werken zoals ik hem voor het eerst gebruikte, incl. de batterij, nooit problemen mee gehad. Bij het minste gebruik van de batterij zonder netspanning altijd volledig leeg-gewerkt en terug volledig opgeladen, werkt dus ook nog zoals bij eerste gebruik = 3u+ op een batterijlading met standaard power saver instellingen en normaal gebruik.

Foto's
klikken op de foto voor het originele formaat












Prijs

Bieden start vanaf 250€, meeneemprijs is 350€. Laptop is in zeer goede staat, altijd correct behandeld geweest, zie foto's!

Afhalen, opsturen, blijft me gelijk, wat de koper het liefst heeft.
Ik ben van Leopoldsburg en studeer in Leuven dus beide locaties zijn mogelijk indien liefst afgehaald.

Go ! :scream: :niceone:

daydreamke

Legacy Member
Kom je soms in het Gentse? hmm geen webcam zie ik net :( Grts

fejity

Legacy Member
daydreamke zei:
Kom je soms in het Gentse? hmm geen webcam zie ik net :( Grts

neen geen webcam :) is een bussines model, vandaar denk k

Kom eigenlijk nooit in het Gentse, 23 Juli kom ik er nog eens voor Hans Teeuwen, maar dat is nog wat lang ;)

eecky

Legacy Member
Onder je min. maar toch: bod van 200€ excl.

Die klever op cover van het scherm, krijg je dat er redelijk af?

grtz
eecky

fejity

Legacy Member
eecky zei:
Onder je min. maar toch: bod van 200€ excl.

Die klever op cover van het scherm, krijg je dat er redelijk af?

grtz
eecky

sorry maar, niet genoteerd €200 is te weinig

tis een redelijk dikke sticker, meer een plaatje wat er op geplakt is,
maar ik veronderstel wel dat je dat er af kunt nemen als je dat wil :)

Che Guevara

Legacy Member
is da zo een dun metalen plaatje dat eropplakt ?
graag close up foto daarvan

want als da zo een dun plaatje is dan krijg je dat daar nooit af zonder te beschadigen

fejity

Legacy Member
sorry voor de late reactie che,
kheb iemand laten informeren bij de helpdesk van UHasselt over dat plaatje, of het makkelijk te verwijderen is en indien ja, hoe :)

als ik hier uitsluitsel over heb post ik een update met een close up foto (zit op kot en het enige dat ik hier heb is mijn camera van mijn gsm, wat niet echt voldoende detail gaat geven)

fejity

Legacy Member
@ che, je hebt gelijk
op de helpdesk van het CID UHasselt (waar de laptop dus vandaan komt) zeggen ze dat je het best niet verwijderd tenzij op eigen risico op beschadiging van de laptop.

Indien nodig kan ik nog wel een close-up foto van dit plaatje maken? geef dan maar een seintje.

Che Guevara

Legacy Member
zal niet nodig zijn want zou maar een bod doen van 150 wegens dat plaatje
da krijg je er niet meer af zonder zware beschadiging

fejity

Legacy Member
Che Guevara zei:
zal niet nodig zijn want zou maar een bod doen van 150 wegens dat plaatje
da krijg je er niet meer af zonder zware beschadiging

daar kan ik als verkoper geen rekening mee houden natuurlijk :)
indien de koper niet voorbij het plaatje kan kijken is dat natuurlijk niet mijn probleem...
tenzij er enkel kopers zouden zijn die "plaatjesvrije" laptops willen ;)

om iedereen op de hoogte te houden: heb een bod van €260 ontvangen via kapaza

fejity

Legacy Member
dit weekend waarschijnlijk de deur uit voor €300 via iemand op kapaza
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan