Archief - HP Compaq 8510p met defectje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonne c.

Legacy Member
HP Compaq 8510p

via dit topic wil ik mijn HP Compaq 8510p verkopen.
Laptop is van zomer 2007 als ik mij niet vergis.

Het probleem ermee is dat het beeld heel donker is en dat je bijna niets kan lezen. Met een externe monitor werkt alles perfect!!

Toestel staat nu te benchmarken zonder problemen.

Adapter is onder garantie vervangen geweest. Toetsenbord ook. de spatiebalk werkte niet meer zo goed. :) doos heb ik normaal nog.

Geheugen is upgegrade naar 4GB en HD naar 500GB.
Batterij gaat ongeveer 1u 40 mee op hoge presaties en als ik heel de tijd aan bezig ben.

Laptop is zeer verzorgd. geen echt diepe zichtbare krassen, geen vlekken,...
fotos volgen nog. Laptop is uitgeblazen en voorzien van nieuwe koelpasta.

licentie die er ophangt is vista home basic, indien gewenst heb ik nog wel ergens een vista business licentie.
Ik heb er windows 7 ultimate op gedraaid. Standaard komt de laptop zonder OS, indien gewenst zet ik er een niet geactiveerde w7 op.

mensen die deze kunnen herstellen hebben weer een perfecte zgan laptop, die nog perfect meekan!
Ik geef geen garantie meer op dit toestel, ik weet niet precies wat er defect aan is, hoeveel de herstelkosten zijn, enz...

belangrijkste specs:
Processor: Intel Core 2 Duo processor T7500 2,2GHz
Memory: 4GB DDR2 SDRAM (2*2gb)
Hard drive: SATA 500gb 5400rpm
Removable media: DVD+/-RW
Display: 15.4" in WSXGA+ (1440 op 900 als ik mij niet vergis)
Graphics: ATI Mobility Radeon HD 2600
Connections: hdmi, vga, 4*usb, lan, wlan, fingerprint,...


aarzel niet als er nog vragen zijn.

bieden mag beginnen van 80eur. ik had er graag nog rond de 100+ voor gekregen.

(HD is 40 waard, ram ook zoiets,...)
(AKP: was +-2000Eur (met all risk verzekering inbegrepen (300eur))

Foto's:
www.xoonx.be/verkopen/hp1.JPG
www.xoonx.be/verkopen/hp2.JPG
www.xoonx.be/verkopen/hp3.JPG
www.xoonx.be/verkopen/hp4.JPG

Hoogste bod: sprot 135 EUR afgehaald

Jonne c.

Legacy Member
morgen en overmorgen heb ik avondschool tot laat. en overdag werk ik. Ik zou liever nog iets langer laten open staan.

Jonne c.

Legacy Member
genoteerd.

net even gezocht en het volgende teruggevonden:
-doos zonder bescherm-moussen en met enkele blaadjes van HP in
-extra toetsenbord waarvan je iets harder dan normaal op de spatiebalk moet duwen, maar verder nog perfect werkt
-vista business licentie
-factuur
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan