Archief - hp 8510p met docking

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XerberuZ

Legacy Member
specificaties
Operating System: Microsoft Windows 7 Professional
Processor: Intel Core 2 Duo processor T7700 2.4GHz 4MB L2
cache 800MHz front side bus
Chipset: Mobile Intel PM965
Memory:4GB 667MHz DDR2 SDRAM
Hard drive: SATA 120GB 5400rpm, HP 3D DriveGuard
Removable media: DVD+/-RW
Display: 15.4" in WSXGA+ 1680 x 1050 (zeer goede resolutie )
Graphics: ATI Mobility Radeon HD 2600, 256MB of video memory
(512MB Hypermemory) (HDMI uitgang op de laptop)
Audio: High Definition Audio, stereo speakers, stereo
headphone/line out, stereo microphone in, integrated microphone
Wireless: Intel 802.11a/b/g (4965AG), Bluetooth 2.0
Communications: Intel Gigabit Network Connection (10/100/1000
NIC),9 56K v.92 modem
qwerty keyboard
Expansion slots" One Type I/II PC Card slot supports 32-bit
CardBus and 16-bit cards, Secure Digital slot
Smart card reader ( werkt perfect met de Belgische
identiteitskaart )
Ports and connectors: Four USB 2.0 ports, VGA, HDMI, stereo
microphone in, stereo headphone/line out, 1394a, power
connector, RJ-11/modem, RJ-45/ethernet, docking connector,
secondary battery connector
Dimensions: (h × w × d) 1.1" (at front) x 14.0" x 10.24"
Weight: 6.1 lbs (weight will vary by configuration)
Power: 8-cell Lithium-Ion Battery (73WHr) with HP Fast Charge,
90W HP Smart AC Adapter

inc docking station met eigen 120 watt lader deze docking geeft u
4 extra usb poorten (tegelijk te gebruiken met de 4 op de laptop
zelf ),vga, dvi,com en parallele poorten . en gigabit ethernet .

grote draagtas en neopreen sleeve krijgt u er ook bij

toestel is in zeer goede staat en vertoond zeer weinig
gebruiksporen , geen dode pixels geen afgesleten toetsen of
sporen onder het toetsenbord .

eventueel te ruil tegen een degelijke tablet met opleg naargelang
model .
af te halen te kapelle op den bos of verzending via kiala of
taxipost ( prefereer echter voor zoiets afhaling)

staat ook te koop op 2dehands .
kijk ook daar voor de foto's
Hp compaq 8510P met docking - Te koop | 2dehands.be

Reborn

Legacy Member
XerberuZ zei:
nope sorry minimum is 250

220 is mijn max en zonder die docking .... ik heb da ni nodig. Meer dan 220 geef ik er ni voor aangezien je een nieuwe met gelijkaardige specs kunt kopen voor 299 euro + tis verouderd technologie (DDR2).

XerberuZ

Legacy Member
ik ga zien wat er dan nog uit de bus komt maar 220 zonder docking is genoteerd

Reborn

Legacy Member
XerberuZ zei:
ik ga zien wat er dan nog uit de bus komt maar 220 zonder docking is genoteerd

Voor alle duidelijkheid, 250 is niet uw meeneemprijs maar uw minimumprijs?

XerberuZ

Legacy Member
idd
maar indien minimum geboden word gaat deze vrij snel afgesloten worden .

Reborn

Legacy Member
XerberuZ zei:
idd
maar indien minimum geboden word gaat deze vrij snel afgesloten worden .

Hmm nogal verwarrend hoor. Op 2dehands staat er namelijk dat de prijs 250 euro is, dus mensen gaan dat interpreteren dat het de meeneemprijs is.

XerberuZ

Legacy Member
op 2de hands bieden ze toch wat ze willen .
( tot zelfs 20 euro :) )
ik plaats altijd de minimum dat ik ervoor moet hebben daar

XerberuZ

Legacy Member
bod van 250 via 2dehands ( en bevestigt )
sluit af woensdag 18u
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan