P4man
Legacy Member
Te koop/ te ruil: HP 6710b
Review HP Compaq 6710b Notebook - Notebookcheck.net Reviews
15.4" 1280x800 scherm
Core2Duo T7100 (1.8 GHz)
X3100 graphics
1.5 GB Ram
120 GB schijf
Wifi, bluetooth, fingerprint sensor, sd card reader etc. Met originele lader.
Er zit een sticker op voor XP Professional, maar er staat momenteel Fedora 15 op (gnome 3
).
Dit is een HP compaq uit de business reeks, en die zijn veel steviger gebouwd dan de consumer laptops. Erg stijve/stabiele behuizing voelt erg kwalitatief aan.
Batterij is ver versleten, maar gaat nog ~40min mee. Met een nieuwe batterij kan ie tot 8 uur gaan.
Perfect onderhouden, slechts zeer lichte gebruiksporen, ziet er nog zo goed als nieuw uit.
Een klein "probleem"; ik heb de bios geupdate, en sindsdien krijg ik bij een cold boot de melding dat de bios niet is geupdate en dat ik het nog eens moet doen, maar er staat nu wel degelijk de laatste bios versie op en alles werkt perfect, ook bios settings werken perfect. Ik vermoed dat dit iets te maken heeft met het feit dat ik hem in linux geflashed heb, maar het is niet meer dan een cosmetisch probleem, de melding gaat vanzelf weg en booten duurt niet langer dan anders.
Bieden vanaf 150 euro, staat ook te koop in vriendenkring.
edit: ruilen met of zonder opleg tegen een videokaart (ter upgrade van mijn 4870) kan ook, of ruilen tegen een android GSM.
Review HP Compaq 6710b Notebook - Notebookcheck.net Reviews
15.4" 1280x800 scherm
Core2Duo T7100 (1.8 GHz)
X3100 graphics
1.5 GB Ram
120 GB schijf
Wifi, bluetooth, fingerprint sensor, sd card reader etc. Met originele lader.
Er zit een sticker op voor XP Professional, maar er staat momenteel Fedora 15 op (gnome 3
).Dit is een HP compaq uit de business reeks, en die zijn veel steviger gebouwd dan de consumer laptops. Erg stijve/stabiele behuizing voelt erg kwalitatief aan.
Batterij is ver versleten, maar gaat nog ~40min mee. Met een nieuwe batterij kan ie tot 8 uur gaan.
Perfect onderhouden, slechts zeer lichte gebruiksporen, ziet er nog zo goed als nieuw uit.
Een klein "probleem"; ik heb de bios geupdate, en sindsdien krijg ik bij een cold boot de melding dat de bios niet is geupdate en dat ik het nog eens moet doen, maar er staat nu wel degelijk de laatste bios versie op en alles werkt perfect, ook bios settings werken perfect. Ik vermoed dat dit iets te maken heeft met het feit dat ik hem in linux geflashed heb, maar het is niet meer dan een cosmetisch probleem, de melding gaat vanzelf weg en booten duurt niet langer dan anders.
Bieden vanaf 150 euro, staat ook te koop in vriendenkring.
edit: ruilen met of zonder opleg tegen een videokaart (ter upgrade van mijn 4870) kan ook, of ruilen tegen een android GSM.