Archief - High end SSD's en OCZ Revodrive

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goblin13

Legacy Member
SSD Crucial C300 64G meeneem 80€ verkocht aan Wasbeer
SSD Intel postville 80G min 95 meeneem 120€. Verkocht onder familielid
OCZ Revodrive Pci express 80G min 130 meeneem 150€

De C300 heb ik enkel win7 ultimate op gezet v rezerve pc en staat al 1j in kelder dus Nieuwstaat gekocht op HighFlow

De Intel Postville XM staat game starcraft 2 op en das alles en ik game ni op pc dus nooit getest. Gekocht in Alternate

De Revo gebruik ik nog steeds, 540mb lezen en 450mb schrijve
Aangekocht in Alternate nog geen jaar geleden denk ik aan 399€

Tristan

Legacy Member
80€ excl op de Intel Postville. Da's een X25M neem ik aan? Eerste generatie of tweede?

Goblin13

Legacy Member
Zal straks reagere alsk meer tyd heb. Facture heb ik mr moet die allemaal zoeke want ben verhuisd onlangs. De intel is al 100 v geboden mr zal hier vnv ofzo worden bevestigd

Goblin13

Legacy Member
garanties weet ni hoelang die geldig zijn bij alternate?intell is op naam van mn neef gekocht,deze is de 2de die uit was gekomen. Niet de nieuwste generatie.
revo is mss 1 jaar oud met factuur v alternate en de c300 even oud met factuur van highflow?weet ni waar facturen zijn,zal ff moeten zoeken
@Wasbeer: c300 meeneem geboden dus is voor u!check pm

homie6080

Legacy Member
€130 ecl. verzending! op de Revodrive
Wanneer word er afgesloten?

Tristan

Legacy Member
By the way, waarom heb je je minimumprijzen aangepast? Dit is toch niet toegestaan?

Goblin13

Legacy Member
Exuses voor de intell deze is door mn pa overgenomen. Enkel nog Revo beschikbaar!

Tristan

Legacy Member
Goblin13 zei:
Exuses voor de intell deze is door mn pa overgenomen. Enkel nog Revo beschikbaar!

Eerst begin je de minimumprijs te veranderen, dan is ie plots weg? :wtf:

Goblin13

Legacy Member
Ik had er nog gn minprijzen bijgezet? Alleen meeneemprijzen. En ons vader koopt hem over van mij. Staat ni ergens anders tekoop. Exuses daarvoor.Ik heb de meeste verwittigd van deze tread toch? Ons vader geeft mij de meeneemprijs dus heb ik iets verkeerd gedaan?

Tristan

Legacy Member
Goblin13 zei:
Ik had er nog gn minprijzen bijgezet? Alleen meeneemprijzen. En ons vader koopt hem over van mij. Staat ni ergens anders tekoop. Exuses daarvoor.Ik heb de meeste verwittigd van deze tread toch? Ons vader geeft mij de meeneemprijs dus heb ik iets verkeerd gedaan?

Ahja, dat van de minimumprijzen heb ik verkeerd op, sorry ;) 't is gewoon 'stom' als er plots iets weg is buiten de thread om, maar ik versta het wel :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan