anto
Legacy Member
Io,ik verkoop mijn gaming rig alsk de goeje prijs ervoor krijg!
Specs :
Case : antec 1200
CPU : Intel I7 920 - oc'ed naar 3.2ghz
Koeler : scythe mugen V2
Mobo : Asus P6T Deluxe V2
Geheugen : 6GB OCZ platinum ddr3-1600mhz
HD1 : Intel SSD 80Gig ( x15m )
HD2 : WD 320GB
HD3 : WD 320GB ( in striping met schijf 2 )
GRAKA : Sapphire HD5970 2Gig ( dual gpu)
DVD Lezer
DVD schrijver
Win7 64bit-Home edition
Dell 24inch led scherm ( heb er 2 van ) is een kleine 2 weken oud..
http://accessories.euro.dell.com/sn...=dellSearch&baynote_bnrank=0&baynote_irrank=4
Draadloos toetsenbord en muis van logitech.
Er is nog garantie op de graka en ram en schermen uiteraard...
ALLES IN 1 GEHEEL, NIETS APART..mss dat ik het scherm apart verkoop als ik de pc zelf verkocht heb...
Kom niet af met belachelijke biedingen...Bieden start aan 850euro.
Edit**Ook aangeboden in vriendenkring
GL!
Specs :
Case : antec 1200
CPU : Intel I7 920 - oc'ed naar 3.2ghz
Koeler : scythe mugen V2
Mobo : Asus P6T Deluxe V2
Geheugen : 6GB OCZ platinum ddr3-1600mhz
HD1 : Intel SSD 80Gig ( x15m )
HD2 : WD 320GB
HD3 : WD 320GB ( in striping met schijf 2 )
GRAKA : Sapphire HD5970 2Gig ( dual gpu)
DVD Lezer
DVD schrijver
Win7 64bit-Home edition
Dell 24inch led scherm ( heb er 2 van ) is een kleine 2 weken oud..
http://accessories.euro.dell.com/sn...=dellSearch&baynote_bnrank=0&baynote_irrank=4
Draadloos toetsenbord en muis van logitech.
Er is nog garantie op de graka en ram en schermen uiteraard...
ALLES IN 1 GEHEEL, NIETS APART..mss dat ik het scherm apart verkoop als ik de pc zelf verkocht heb...
Kom niet af met belachelijke biedingen...Bieden start aan 850euro.
Edit**Ook aangeboden in vriendenkring
GL!
