Archief - HIGH END game pc te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FluX#

Legacy Member
Zoals ik al eerder een thread maakte zal ik nu voor de onderdelen apart een min prijs bijzetten. LET OP: ook al word de min prijs behaald, ik sluit pas af als alle onderdelen van de pc de deur uit kunnen!!

Moederbord:
Gigabyte g1 assassin
nieuwprijs: 479€
min: 350€
aangekocht te tones op 17/05/2011 (factuur incl)

CPU:
i7 950 @ 3.07ghz (standaard en NOOIT OC'ed geweest!!)
nieuwprijs: ??
min: 150€
aangekocht te alternate op 01/10/2010 (factuur incl)

GFX KAART:
HD RADEON 6990
nieuwprijs:649€
min: 450€
aangekocht bij alternate..maar vind factuur niet meer trug

GEHEUGEN:
corsair dominator gt 12gb (3x4gb) 2000mhz
nieuwprijs: 280€
min: 180€
Aangekocht te: alternate, stond op zelfde factuur als de gfx kaart..

PSU:
Thermaltake thoughpower 1500W
nieuwprijs: 329€
min: 250€
aangekocht te TONES op 04/05/2011 (factuur incl)

CASE:
coolermaster haf x
nieuwprijs: 169€
min: 120€
aangekocht te alternate op 01/10/2010 (factuur incl)


RANDAPP:
logitech g19 toetsenbord NIEUWprijs: 109€ min:80€ (incl factuur)
razer vespula muismat NIEUWprijs: 29€ min: 20€( incl factuur)
Logtech gamepad WL F710 nieuwprijs: 50&#8364; min 40&#8364; (incl factuur) <= nooit gebruikt geweest.


Thread word up to date gehouden met telkens hoogste bieder (boven de min prijs)
De dvd speler en SSD (hd) gaat naar mijn vader dus daarmee dat deze niet in de lijst voorkomen.

mvg christof

Goblin13

Legacy Member
Intresse in gigabite G1
Wegens u itrader en groot bedrag optie om eerst te versturen of leveren?

FluX#

Legacy Member
ge hebt die darkpower PSU van mij gekocht gehad :p :-) if u remember :-)

Goblin13

Legacy Member
ah zo!
als ik meeneem bied is er mss optie om snel af te spreken? is dringend
zoek een beter mobo dan ud7 van mij! v i7 970

FluX#

Legacy Member
ik verkoop pas alsk een bod heb op mobo, gfx kaart, randapp en het geheugen.

mvg

Goblin13

Legacy Member
Gn probl
Was dringend. Heb mezelf al een Rampage extreme gekocht
Free upke

Metteh

Legacy Member
van waar ben je ?
doos en alle toebehoren nog bij de case ?
geen beschadigingen krassen e.d. ?

FluX#

Legacy Member
zijn een paar kleine gebruikerssporen maar niets om te zeggen van bah of oei :D
case is nooit uit kamer geweest dus..

garantie papier is er nog bij, doos, alle toebehoren.
ben van peer

mvg

matthiasa4

Legacy Member
Wat is de staat van die G19 (hoe oud, ...)? Zijn een paar foto's eventueel mogelijk?

FluX#

Legacy Member
g19 is uiteraard azerty, staat, zo goed als nieuwstaat... geen vlekjes, nix .. goed onderhouden en nooit bij gegeten!

dr jeffrey: voor 400&#8364; wilk et noteren maar niet lager.. gfx kaart is bijgod de beste op de markt en is nog niet zo lang uit...

Rstyle: reden van verkoop: ik speel niet meer op de pc, in februari vertrek ik naar afghanistan, me vriendin.. , dit zijn al enkele redenen :D

FluX#

Legacy Member
gryptic: min prijs is 40&#8364;

wes: bod is genoteerd!

murder: min prijs is 120&#8364;

Metteh

Legacy Member
Mja ik heb wel interesse in de case maar ga geen 6 maanden wachten tot je al je andere items hebt verkocht. :D Of heb je ondertussen misschien een afsluitdatum-tijd voor als de minimumprijs behaald is ?

FluX#

Legacy Member
vanaf het mobo / geheugen / gfx kaart verkocht zijn mag de rest ook weg.. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan