Archief - HD 6990

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sqarzz

Legacy Member
Als ik vandaag (vrijdag) zeg "komende vrijdag", dat lijkt me dat logischer wijs de vrijdag die nog moet aankomen, daarmee de verwarring.

ballou007 zei:
Ik sluit komende vrijdag af om 20u.

w00tie

Legacy Member
yep.. inderdaad.. dan zou ik die kaart "gewonnen" hebben.. Ik dacht dat 29 volgende week was.. ballou007 graag een reactie...

w00tie

Legacy Member
@Gryptic...

nog eens bedankt..

ballou007 zei:
Af te halen in Hoeilaart, Vlaams-Brabant.
Meeneemprijs: 500€
Afsluitdatum over anderhalve week, 29 april 14u.

Of wil je een speleke spelen?

w00tie

Legacy Member
lol ? ik vind dat helemaal niet lol.. Er is hier een probleem met de afsluit datum en in plaats van de wachten dat een mod iets over zegt lekker vollenbak gaan.. probleem is ... dat dubbel accounts hier niet mogen en als je het zo wil spelen zal ik zonder probleem mijn boek opendoen..

gryptic

Legacy Member
w00tie zei:
lol ? ik vind dat helemaal niet lol.. Er is hier een probleem met de afsluit datum en in plaats van de wachten dat een mod iets over zegt lekker vollenbak gaan.. probleem is ... dat dubbel accounts hier niet mogen en als je het zou wil spelen zal ik zonder probleem mijn boek opendoen..

?

w00tie

Legacy Member
Dat is juist den hele vraag.. mag het zomaar na afsluit de afsluit datum veranderen?
en jij lekker doorgaan..In plaats van te wachten dat een mod iets over zeg of schrijft!

w00tie

Legacy Member
Waarom ? Want hij heeft mij bod aanvaard en na verstrekken van afsluitdatum dat nog aangepast...

ballou007 zei:
Af te halen in Hoeilaart, Vlaams-Brabant.
Meeneemprijs: 500€
Afsluitdatum over anderhalve week, 29 april 14u.
w00tie zei:
steeds niemand? alé.. ge moet het niet aanvaarden maar ik doe toch een bodje.. 375€.
en anders free up...
ballou007 zei:

gryptic

Legacy Member
trouwens 14uur is al een bizar uur iedereen zit nog op school/werk dus...

gryptic

Legacy Member
als je niet tevreden bent kan je hem er altijd een negatieve itrade geven heb het al mee gemaakt dat ik een deal gewonnen had en dat er iemand na de bieding hoger bied en hij gewonnen had

w00tie

Legacy Member
maak niet uit.. ik hoop de jij ook mij standpunt begrijpt.. Ik wou gewoon weten wat een mod daarvan zeg. Als het toegelaten is om na afsluit de afsluit datum veranderen is het voor mij ok.. Maar ik heb toch mij twijfels. En om echt heerlijk te zijn had ik het ook niet door dat het zo gegaan was voor dat de mensen er over begonnen waren anders was ik al vanavond die kaart gaan halen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan