Archief - Harde schijven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ATI

Legacy Member
Ik verkoop 2 harde schijven 1 samsung van 500gb 7200rpm heeft 3maand in men pc gezeten.

Geschat op 40 a 45€ te koop voor 40€ niet discusierbaar

Dan nog een samsung 320gb te koop ook 7200rpm te koop voor 25€ heeft 1.5jaar in men pc gezeten.Ik verkoop deze beide hdd wegens ssd,wil geen hdd meer veel te veel lawaai.(niet discussierbaar)

Afhalen in Kessel-Lo (Vlaams-Brabant)

Hier is de link waar schatting is gedaan!

https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/samsung-500gb-en-320gb-7200rpm-beide.825381

ATI

Legacy Member
Portégé ik kan geen prive berichten meer versturen naar u ,omdat uw priveberichtenbox vol is!

Prior

Legacy Member
ATI zei:
Portégé ik kan geen prive berichten meer versturen naar u ,omdat uw priveberichtenbox vol is!

Gelieve enkel te handelen als er effectief een bod staat in deze topic.
Gekregen boden via pm en daarop verkopen, wordt hier NIET toegelaten.

ATI

Legacy Member
Prior zei:
Gelieve enkel te handelen als er effectief een bod staat in deze topic.
Gekregen boden via pm en daarop verkopen, wordt hier NIET toegelaten.

Hij had eerst een privebericht naar mij gestuurt,omdat ik geen berichten naar hem kan sturen had ik het hier gezegd!

portégé

Legacy Member
idd zo is het ati begrijp ze ook niet goed als iemand akkoord gaat met de vraagprijs mag het toch via pb afgehandeld worden begrijp ook hun probleem niet

verreckie

Legacy Member
Ja, maar dan moet je eerst hier je bod plaatsen, en dat zie ik niet staan. ;)

portégé

Legacy Member
offtopic

wat is het probleem als ik nu gewoon de vraagprijs bied ! Waar is de verdraagzaamheid topic staat al een 5 dagen op en niemand reageert en heeft interesse en plots gaat iedereen er zijn haak beginnen in te slaan . verreckie waar is plots jou belangstelling , als zie hier ook nog geen enkele reactie van jou staan tot op een moment dat je denkt om eens de intersante uit te hangen is het ook niet zo als je op een topic reageert dat het moet te maken hebben met het zoekertje is volgens mij toch ook 1 van de regels hier?

Iphigeneia

Legacy Member
portégé zei:
offtopic

wat is het probleem als ik nu gewoon de vraagprijs bied ! Waar is de verdraagzaamheid topic staat al een 5 dagen op en niemand reageert en heeft interesse en plots gaat iedereen er zijn haak beginnen in te slaan . verreckie waar is plots jou belangstelling , als zie hier ook nog geen enkele reactie van jou staan tot op een moment dat je denkt om eens de intersante uit te hangen is het ook niet zo als je op een topic reageert dat het moet te maken hebben met het zoekertje is volgens mij toch ook 1 van de regels hier?

Heeft helemaal niets met verdraagzaamheid te maken... Je rijd ook niet door het rode licht. Dat komt omdat het niet mag volgens de wet.

De regels van dit forum (zie het als de wet) zeggen dat je een bod hier moet plaatsen. Ook al is het de vraagprijs.

Deze regels bestaan er om alles hier vlot en zo gestroomlijnd mogelijk te maken. Als iedereen hier zijn goesting zou doen zou het een hopeloze soep worden.

Dat jij het niet zo nauw neemt met de regels (kijkt naar itrader) is jouw ding. Sommigen hier zijn hier wel degelijk omdat het een fijne community is.

Het is dan ook zo dat wanneer er niet in een topic geboden is, het itrader systeem niet werkt. Maw, voor de deal die jij hier gemaakt hebt met de TS krijg jij geen + itrader en kan de verkoper geen - geven als er iets fout is.

brittjan

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Heeft helemaal niets met verdraagzaamheid te maken... Je rijd ook niet door het rode licht. Dat komt omdat het niet mag volgens de wet.

De regels van dit forum (zie het als de wet) zeggen dat je een bod hier moet plaatsen. Ook al is het de vraagprijs.

Deze regels bestaan er om alles hier vlot en zo gestroomlijnd mogelijk te maken. Als iedereen hier zijn goesting zou doen zou het een hopeloze soep worden.

Dat jij het niet zo nauw neemt met de regels (kijkt naar itrader) is jouw ding. Sommigen hier zijn hier wel degelijk omdat het een fijne community is.

Het is dan ook zo dat wanneer er niet in een topic geboden is, het itrader systeem niet werkt. Maw, voor de deal die jij hier gemaakt hebt met de TS krijg jij geen + itrader en kan de verkoper geen - geven als er iets fout is.

Hier heb je volkomen gelijk in, helaas konden ze niet weten waar de Pm over ging. Achteraf word er inderdaad gezegd dat het over de vraagprijs ging maar voor dat dit vermeld is zit iedereen al op Ati zijn kap.

Hierna wordt er zelfs gezegd (in dit topic) dat de vraagprijs geboden is..


Edit:
Begrijp me niet verkeerd, vind het juist dat een moderator hier gewoon iets van zegt. Maar heeft niet veel nut dat iedereen hierover begint. Nu ben ik helaas mij zelf aan het moeien wat eigenlijk mijn bedoeling niet was..

ATI

Legacy Member
Ze zitten hier altijd op mijn kap,allez bij veel anderen ook en tzijn hun zaken niet daarvoor bestaan er moderators.Ik heb de boodschap begrepen heb strafpunten gehad.

Portégé Je mag de hdd's hebben dan voor 65€ verzendingskosten zal ik betalen goed?

ATI

Legacy Member
Portégé ga je ze nu kopen of niet?Je doet een bod ,maar ik hoor niks meer van u!

Sjoepap

Legacy Member
geef hem dan een negatieve iTrader

ah nee gaat niet, want hij heeft hier geen bod gedaan

ATI

Legacy Member
[QUOTEakkoord gaat met de vraagprijs mag het toch via pb afgehandeld worden begrijp ook hun probleem niet][/QUOTE]

wat is het probleem als ik nu gewoon de vraagprijs bied

Dit heeft hij wel gezegd.

Sonina

Legacy Member
Geef die idd een negatieve I trader. Post overal maar wat en laat blijkbaar achteraf bij de helft van de deals niets meer weten..

Che Guevara

Legacy Member
@ ati ik hoop dat je nu snapt waarom men geen afhandeling toelaat via pm

het is blijkbaar uw eerste deal hier en je snapt niet waarom die regel er is en je wenst er u ook niet aan te houden

nu kan je volgens die regels geen itrader geven ook niet aan die persoon en zo kan hij met andere mensen hun voeten spelen

hij heeft bij mij ook al geboden via pm en heb dat steeds genegeerd
vragen stellen over het object en hoe er kan afgehandeld worden dit kan wel via pm uiteraard

ATI

Legacy Member
Ik heb hier al is een monitor verkocht dat was perfect verlopen!

Ik wilde dat niet via pm doen ,maar hij had mij een pm gestuurt met bod,en ik wist niet dat ik daar niet op mocht reageren.

Ik heb dat hier met anderen ook al is voorgehad,met mijn videokaart te verkopen ,die kerel liet ook niets meer weten ,maar die had wel bod gedaan in mijn topic.

Veel beloven,weinig geven doet de zotten in vrede leven haha

Is niet erg,dan houd ik ze wel bij als reserve!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan