Archief - Hackintosh / GamePC - i7 2600k

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

arcum

Legacy Member
Tweedehands. Buiten garantie.
In de staat zoals deze zich bevindt, goed. Getest en goed werkend.

Bieden vanaf 250,00 EUR.
Meeneemprijs: 400,00 EUR

Hardware:
**********
1 x Intel® Core™ i7-2600K Processor / nooit OC'ed, niet aan toe gekomen.
1 x Scythe Mugen 2 Rev. B CPU cooler (stock cooler nog in de verpakking)
1 x 4Gb Kingston DDR3 1600Mhz kit (2 x 2GB)
1 x Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3 (Bios F10)
1 x Gigabyte HD6870OC
1 x Corsair TXV2 650W
1 x Fractal Define XL Black Pearl
1 x 1TB met Yosemite
1 x 1TB met Win10

Optioneel: 2 x 22" schermen, 1x Samsung syncmaster 225bw en 1x LG Flatron W2252TQ

DualBoot via Clover:
********************
Yosemite 10.10.5 / Win10 - beide installs worden gepersonaliseerd bij aankoop.

Momenteel staat dit in dualscreen setup, indien gewenst kan je de 2 22"schermen erbij krijgen, alsook de bureau waar hij in staat. De case van Fractal past perfect in deze bureau, vandaar misschien handig :)

Foto's :
Op aanvraag.

Verkoopsvoorwaarden :
- Objectlocatie: Wilrijk.
- Bieden exclusief verzending.
- Winnaar: 24u na laatste bod.
- De verkoper behoudt het voorrecht om een deal volledig te weigeren indien de koper van slechte wil/aard is of van een vorige deal heeft afgezien.
- Alsook behoudt de verkoper het voorrecht om de producten ook op andere sites te koop aan te bieden.
- Geen teruggave mogelijk.

Betalingsvoorwaarden :
- Vooraf betaling per overschrijving, PayPal (+4,00%) of cash bij afhaling.

Transportvoorwaarden :
- Op kosten en risico van de koper. Let wel - deze case is best zwaar - met een full setup (10 HDDs) ooit gewogen op 27kg!
- Ophaling kan te Wilrijk op afspraak.
- Levering door mijzelf mogelijk 5km rond centrum Wilrijk = 10,00 EUR. Als ik toevallig ergens in de buurt moet zijn dan geldt ook die 10,00 EUR als transportkost!
- Gratis indien transportlabel wordt doorgestuurd en het pakket wordt afgehaald door een transporteur.

D!NKSK3N

Legacy Member
Onder u minimum maar €200
exclusief deze :
1 x Fractal Define XL Black Pearl
1 x 1TB met Yosemite
+Er hoeft geen windows install op te staan

arcum

Legacy Member
Exclusief bureau en 2 schermen neem ik aan?
Indien geen hoger bod tegen zondagavond 4/10 om 20u, ok.

Zymp

Legacy Member
Wil je die schermen ook apart verkopen?
Zijn die wat gelijkaardig om als dual screen naast elkaar te plaatsen? :D

arcum

Legacy Member
@Zymp als tegen zondagavond er geen beter bod komt, dan mogen die apart weg. En bwa gelijkaardig, de resolutie is hetzelfde, 1680*1050, het uiterlijk not so much. Maar qua hoogte enz zit dat allemaal wel goed, heeft hier zo'n 4 jaar toch al dienst gedaan als dualscreen setup. Zal nog even de modelnrs geven, Samsung syncmaster 225bw en (geen Toshiba maar) LG Flatron W2252TQ

D!NKSK3N

Legacy Member
Arcum, zonder schermen en bureau inderdaad. Zondag 4/10 - 20u00 is oké.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

arcum

Legacy Member
Elders bod gekregen van 275€ schermen inclusief. Iemand die er hier over gaat? Ten laatste morgen 02/10 om 12u smiddags...

D!NKSK3N

Legacy Member
275 is niet specifiek hoger dan mijn bod.. Zelf lager eigenlijk.

Dwz dat je de case, 1TB hdd en 2 schermen dumpt voor 75 euro


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

arcum

Legacy Member
Nee, dat is waar, maar bij dat bod ben ik wel alles in één keer kwijt.

D!NKSK3N

Legacy Member
Zymp zei:
Wil je die schermen ook apart verkopen?
Zijn die wat gelijkaardig om als dual screen naast elkaar te plaatsen? :D

Hup 75 euro en ze zijn van u :p derest neem ik dan wel voor 200 :D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

arcum

Legacy Member
Haha tzelfde bieden gaat dat niet veranderen hé... Make me an offer I can't refuse :P

D!NKSK3N

Legacy Member
Uit de case, hdd en schermen kan je wel meer krijgen dan die €75. Hdd : €35 Schermen: €100 en case: €35 schat ik zo in..

Als het bod op 2dehands is.. Dat blijft relatief..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

longpatje

Legacy Member
D!NKSK3N zei:
Er staat wel nie in u topic dat het elders is aangeboden dus in principe tegen de regels tenzij ik erover heb gelezen.

Uit de case, hdd en schermen kan je wel meer krijgen dan die €75. Hdd : €35 Schermen: €100 en case: €35 schat ik zo in..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Openingspost :

Verkoopsvoorwaarden :

- Alsook behoudt de verkoper het voorrecht om de producten ook op 2dehands.be te koop aan te bieden.

D!NKSK3N

Legacy Member
Ik had het al aangepast u post is dus overbodig
emoji5.png



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

arcum

Legacy Member
Mooi. Doe gerust een hoger bod, en verkoop het zelf verder voor meer ;)

D!NKSK3N

Legacy Member
Na 1 dag sluiten.. Das snel.. Heb geen plaats om te stockeren dus ik zie wel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

arcum

Legacy Member
Hmz andere koper reageert niet echt meer :/

Dinksken nog interesse? If so zetten we de timer terug op zondag. En dan heb ik dus nog een case en 2 schermen in aanbieding...

arcum

Legacy Member
@ ADC bod genoteerd - zelfde als bij Dinksken - Zondag 4/10 - 20u00 sluit ik af - met zo'n anti snipe regel van 15min :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan