CreatiXx
Legacy Member
onlangs heb ik hier stuff verkocht en was ik in overweging deze weg te doen.
Nu ik nieuwe kaarten heb mag deze dan toch weg!
Het gaat om een Gigabyte 4GB versie incl doos en dergelijke.
Er zit al wat stof op maar is voor de rest perfect in orde!
Prijs
EDIT :
min : 170 excl
meeneem : 200 excl
Af te halen in borsbeek. Verzending kan als er echt geen andere optie is maar wel op eigen risico!
Nu ik nieuwe kaarten heb mag deze dan toch weg!
Het gaat om een Gigabyte 4GB versie incl doos en dergelijke.
Er zit al wat stof op maar is voor de rest perfect in orde!
Prijs
EDIT :
min : 170 excl
meeneem : 200 excl
Af te halen in borsbeek. Verzending kan als er echt geen andere optie is maar wel op eigen risico!

