Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
staat in de regels5.) Als verkoper ben je verplicht te verkopen bij het noteren van een bod of bij het behalen van de minimumprijs.
ThA JoS zei:Bwa whatever, niemand gaat mij verplichten om nieuw materiaal te verkopen aan 50% van de nieuwprijs.
Daarbij zijn bod was voor beide goederen, en laat mij nu toevallig géén aankoopbewijs hebben van de cpu. Waardoor zijn bod wegvalt .
Bij deze .

ge hebt dus toch geen aankoop bewijs van de cpu dus eigenlijk hebde gelogen in u beginpostThA JoS zei:Ik heb volgende nieuwe onderdelen die ik wens te verkopen.
In gesloten verpakking, met fabrieksgarantie .
(volkomen legaal verkregen, aankoopbewijs is mogelijk)
kgribbe zei:245€ voor grafische kaart en 185€ voor i7 mits aankoopbewijs
edit: bod geldig tot donderdag avond
ThA JoS zei:is genoteerdkgribbe zei:is mijn bod voor de processor genoteerd?
ThA JoS zei:lijkt mij wel hééél laag voor nieuw materiaal .
Moet toch een stukje hoger voor dit de deur uitgaat .
ThA JoS zei:Is dit niet duidelijk genoeg ?
Een verkoper heeft toch evenveel rechten als de koper hier ?
Wat moet ik er dan bijschrijven ?
Genoteerd maar hiervoor gaat hij niet de deur uit ?

Prior zei:Noteren is noteren, punt uit.
Nu nog met iets anders afkomen, verwijzend naar geen acceptatie van het bod is te laat.
Denk eerst goed na voor je iets schrijft in deze topic.
kgribbe mag negatieve iTrader uitdelen als hij dit wil.