Archief - GTX 580

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThA JoS

Legacy Member
Hallo, genoteerd, maar ik zeg letterlijk dat hij voor die prijs niet weg ging.
Tis genoteerd dat ge zei dat ik genoteerd had gezegd.
Maar daarom verkoop ik hem niet aan een belachelijke prijs .

Trolle

Legacy Member
5.) Als verkoper ben je verplicht te verkopen bij het noteren van een bod of bij het behalen van de minimumprijs.
staat in de regels
ge hebt genoteerd ook al is de minimum niet gehaald toch hebde zijn bod aanvaard

ThA JoS

Legacy Member
Bwa whatever, niemand gaat mij verplichten om nieuw materiaal te verkopen aan 50% van de nieuwprijs.
Daarbij zijn bod was voor beide goederen, en laat mij nu toevallig géén aankoopbewijs hebben van de cpu. Waardoor zijn bod wegvalt .

Bij deze .

Trolle

Legacy Member
ThA JoS zei:
Bwa whatever, niemand gaat mij verplichten om nieuw materiaal te verkopen aan 50% van de nieuwprijs.
Daarbij zijn bod was voor beide goederen, en laat mij nu toevallig géén aankoopbewijs hebben van de cpu. Waardoor zijn bod wegvalt .

Bij deze .

zo gemakkelijk komde er nie vanaf ze :p

ThA JoS zei:
Ik heb volgende nieuwe onderdelen die ik wens te verkopen.
In gesloten verpakking, met fabrieksgarantie .
(volkomen legaal verkregen, aankoopbewijs is mogelijk)
ge hebt dus toch geen aankoop bewijs van de cpu dus eigenlijk hebde gelogen in u beginpost

kgribbe zei:
245€ voor grafische kaart en 185€ voor i7 mits aankoopbewijs

edit: bod geldig tot donderdag avond

hij bood voor de gpu en cpu maar werd overboden op de gpu dus geldt zijn bod nog op de cpu(wat ge ook genoteerd hebt.

niemand kan u idd verplichten voor te verkopen aan die prijs maar ik denk dat ge wel terug in aanmerking komt voor een negatieve itrader.

en ja ben in mijne slechten vandaag

Mr.Hankey

Legacy Member
Sorry voor offtopic, maar ik versta Jos toch ook wel... Ik zou ook nooit een gloednieuwe i7-875K verkopen voor zo weinig. Mss was hij wat te rap met " genoteerd " te zeggen ? Hij heeft vind ik wel het recht om die deal af te zeggen maar zal zoals trolle zegt waarschijnlijk wel een negatieve itrader krijgen...

mvg

ThA JoS

Legacy Member
Ik neem nota van het feit dat er een bod is, maar géén acceptatie van het bod .
Groot verschil tussen die twee :)

Prior

Legacy Member
ThA JoS zei:
kgribbe zei:
is mijn bod voor de processor genoteerd?
is genoteerd

Noteren is noteren, punt uit.

Nu nog met iets anders afkomen, verwijzend naar geen acceptatie van het bod is te laat.
Denk eerst goed na voor je iets schrijft in deze topic.

kgribbe mag negatieve iTrader uitdelen als hij dit wil.

ThA JoS

Legacy Member
ThA JoS zei:
lijkt mij wel hééél laag voor nieuw materiaal .
Moet toch een stukje hoger voor dit de deur uitgaat .

Is dit niet duidelijk genoeg ?
Een verkoper heeft toch evenveel rechten als de koper hier ?
Wat moet ik er dan bijschrijven ?
Genoteerd maar hiervoor gaat hij niet de deur uit ?

longpatje

Legacy Member
ThA JoS zei:
Is dit niet duidelijk genoeg ?
Een verkoper heeft toch evenveel rechten als de koper hier ?
Wat moet ik er dan bijschrijven ?
Genoteerd maar hiervoor gaat hij niet de deur uit ?


Nee, gewoon 'niet genoteerd' ;)

ThA JoS

Legacy Member
En bij deze had ik graag een mod gezien die de thread afsluit.
GTX wordt verkocht Afotai aan €350 excl. verzending.
CPU wordt ingetrokken wegens geen serieuze biedingen.

Even footnote, als er iemand veilingen (zowel online als irl) volgt ,dan weet hij evengoed dat er een richtprijs wordt genoteerd als minimumverkoopprijs. Indien deze niet wordt gehaald worden boden genoteerd maar het product wordt teruggetrokken.

Ik had hier misschien een minimumprijs moeten zetten, maar ik had wel duidelijk meeneemprijzen vermeld. Ik heb het bod genoteerd omdat het een start was voor andere biedingen.

Soit Kgribbe, ge moogt gerust mij een negatieve itrader geven, als je dit echt nodig vindt om uw punt te bewijzen ... Echter snap je zelf ook wel dat ik een nieuw ongeopend product van 4 dagen oud niet ga verkopen met 50% verlies .

Mvg

kgribbe

Legacy Member
Tha Jos ik heb hier niet over doorgedraaid om een punt te bewijzen, dit hebben andere mensen in mijn plaats gedaan, zoals je in uw pm kan zien is mijn enige bedoeling een processor te kopen, niet om iemand te ambeteren.

Echter heb je nog niet geantwoord op de pm met een voorstel of minimumprijs

ThA JoS

Legacy Member
hallo, meneer zonder Itrader rating.

Niet iedereen heeft in de week evenveel tijd als gij, sommige mensen moeten werken.

Bij deze is uw bod genegeerd wegen bieding via PM.

Reported !

kibo

Legacy Member
Prior zei:
Noteren is noteren, punt uit.

Nu nog met iets anders afkomen, verwijzend naar geen acceptatie van het bod is te laat.
Denk eerst goed na voor je iets schrijft in deze topic.

kgribbe mag negatieve iTrader uitdelen als hij dit wil.

Dit is volgens mij zeer duidelijk.

Gegeven itrader aan TS is terecht.
De itrader die ThA JoS geeft aan kgribbe is onterecht en puur uit wraak(misbruik itrader).
Dit wordt rechtgezet en hiervoor ontvangt ThA JoS de nodige berisping.

Closed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan