Archief - Groot deel hardware !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wasbeer

Legacy Member
Q9450
meeneem 110
min 90

Q9550
meeneem 125
min 100

4x 2gb DDR800
12.5€ per stuck

4x 2gb MUSKIN ram
•2x2GB DDR2-1066 XP2 Series CL5-5-5-15 @ 2.1V
min 60
meeneem 80
http://content.hwigroup.net/images/products_larges/012590/1/mushkin-xp2-2gb-ddr2-1000-cl4-kit.jpg

XFX 295GTX
min 120
meeneem 165

1tb hdd WD
min 32
meeneem 40

Asus P5Q Deluxe

min 45
meeneem 60

Coolermaster Cosmos case
min 60
meeneem 80

Sgalaxy 1000W
min 65
meeneem 75

2x 300 hdd
min 10 /schijf
meeneem 30 (totaal)


Prijs q9550 = 120
Mem = 30
Samen 145

fo0fight3r

Legacy Member
kan je het juiste type van de cosmos erbij zetten ? staat van de case?

alvast bedankt

Samus007

Legacy Member
Als het de big tower Cosmos S of de cosmos Pure is bied ik 80 euro, de meeneemprijs.
Kan je dit even opzoeken.

Is de oorspronkelijke doos er nog bij?

kan je eventueel verzenden met kiala of de post op mijn verantwoordelijkheid?
Diepenbeek ligt nogal aan de verre kant, indien ja op hoeveel zou dat komen?

Ohrly

Legacy Member
ben geinteresseerd in 2x 2gb DDR800 25 € inc verzending ?

Wasbeer

Legacy Member
Samus ik weet u dat straks te zeggen welke case het is
alleen verzenden zie ik wel niet echt zitten xD tis echt een groote case en kiala gaat maar tot bepaalde maten maar zal het eens bezien

Wasbeer

Legacy Member
ohrly als je 3 euro meer geeft word die in zo een bubbelding verstuurd

Samus007

Legacy Member
Wasbeer zei:
Samus ik weet u dat straks te zeggen welke case het is
alleen verzenden zie ik wel niet echt zitten xD tis echt een groote case en kiala gaat maar tot bepaalde maten maar zal het eens bezien

Goed, weet me te zeggen om welke type het gaat en dan zal ik zelf mijn rekensommetje maken of het de moeite is om erom te rijden :)

Samus007

Legacy Member
bodje ingetrokken wasbeer, heb al een andere case op de kop getikt dat een +100 km dichter ligt, jammer van de afstand, nog veel succes met de verkoop!

Gewoonjve

Legacy Member
- 4x 2gb DDR800
- 4x 2gb MUSKIN ram
•2x2GB DDR2-1066 XP2 Series CL5-5-5-15 @ 2.1V
- 1tb hdd WD
- 2x 300 hdd

150 euro afgehaald

fo0fight3r

Legacy Member
Is het dezelfde case als op je afbeelding?
ik denk dat het een coolermaster cosmos 1000 case is, anyway, ruimte te over :) . In dat geval bied ik meeneem 80 euro afgehaald... PM me je gegevens eens dan kom ik eens kijken.

Geckmeister

Legacy Member
Ouderdom en staat van de Enermax Galaxy 1000W ? (foto?)

Wasbeer

Legacy Member
Geen ide ben ook nog kabels aan het zoeken want heb ze niet allemaal

T-T

Legacy Member
80€ voor de Q9550, kweet onder het minimum maar meer geef ik echt niet.
indien niet ok, geen probleem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan