Kenshi
Legacy Member
Ik heb hier nog een pak materiaal staan dat hier in de weg begint te staan.
Zit wat vanalles in van cpu koelers, toetsenbord, headsets, allerlei insteekkaarten, harde schijven ...
Heb van een paar dingen wat foto's getrokken, maar niet van alles.
(Er kunnen een paar dingen op de foto's staan die er niet meer bij zitten, maar er zijn nog andere dingen die er wel inzitten maar niet op de foto's staan)
http://i55.tinypic.com/2hz0fad.jpg
http://i51.tinypic.com/i6b71u.jpg
http://i56.tinypic.com/2u4ome1.jpg
http://i55.tinypic.com/axcn7n.jpg
http://i55.tinypic.com/a1o9yh.jpg
http://i52.tinypic.com/k0olyp.jpg
http://i51.tinypic.com/2el4fpf.jpg
Wie wil mag dat hier komen halen. Mocht iemand daar nog iets voor willen geven, mag ook
Enkel af te halen of kan gebracht worden mits vergoeding uiteraard (en als het min of meer in de buurt ligt van waar da'k woon/werk)
Zit wat vanalles in van cpu koelers, toetsenbord, headsets, allerlei insteekkaarten, harde schijven ...
Heb van een paar dingen wat foto's getrokken, maar niet van alles.
(Er kunnen een paar dingen op de foto's staan die er niet meer bij zitten, maar er zijn nog andere dingen die er wel inzitten maar niet op de foto's staan)
http://i55.tinypic.com/2hz0fad.jpg
http://i51.tinypic.com/i6b71u.jpg
http://i56.tinypic.com/2u4ome1.jpg
http://i55.tinypic.com/axcn7n.jpg
http://i55.tinypic.com/a1o9yh.jpg
http://i52.tinypic.com/k0olyp.jpg
http://i51.tinypic.com/2el4fpf.jpg
Wie wil mag dat hier komen halen. Mocht iemand daar nog iets voor willen geven, mag ook
Enkel af te halen of kan gebracht worden mits vergoeding uiteraard (en als het min of meer in de buurt ligt van waar da'k woon/werk)
...
hehe voor mij niet gelaten soms passeer ik daar dus kan ik dat even goed effe oppikken we kunnen dat bezien. Headset zou gewoon moeten werken dat die mic kapot is dat vind ik nog het minste.
Makkelijkste manier om het kwijt te geraken is het containerpark. Ik heb dit een maand gelden ook zo gedaan. Verschillende pentium 1, 2 en 3 systemen met de nodige cd-rom stations en HD's heb ik toen versluist naar het containerpark.