Archief - Gratis af te halen box (allerlei)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenshi

Legacy Member
Ik heb hier nog een pak materiaal staan dat hier in de weg begint te staan.

Zit wat vanalles in van cpu koelers, toetsenbord, headsets, allerlei insteekkaarten, harde schijven ...
Heb van een paar dingen wat foto's getrokken, maar niet van alles.
(Er kunnen een paar dingen op de foto's staan die er niet meer bij zitten, maar er zijn nog andere dingen die er wel inzitten maar niet op de foto's staan)

http://i55.tinypic.com/2hz0fad.jpg
http://i51.tinypic.com/i6b71u.jpg
http://i56.tinypic.com/2u4ome1.jpg
http://i55.tinypic.com/axcn7n.jpg
http://i55.tinypic.com/a1o9yh.jpg
http://i52.tinypic.com/k0olyp.jpg
http://i51.tinypic.com/2el4fpf.jpg

Wie wil mag dat hier komen halen. Mocht iemand daar nog iets voor willen geven, mag ook

Enkel af te halen of kan gebracht worden mits vergoeding uiteraard (en als het min of meer in de buurt ligt van waar da'k woon/werk)

EpilEpic

Legacy Member
zie je zitten om te verzenden of niet? kosten uiteraard voor mij...

edit: ik ben van plan om deze vakantie te beginnen met te modden, maar aangezien ik dus een beginner ben kan ik zulke hardware goed gebruiken...dan moet ik niet steeds naar het containerpark om pc's te gaan halen :p...
edit: of kom je ooit in de buurt van antwerpen centrum/mortsel/edegem of omstreken?

reavermaster

Legacy Member
wil best afhalen, maar ik weet nog niet voor wanneer...

Kenshi

Legacy Member
reavermaster zei:
wil best afhalen, maar ik weet nog niet voor wanneer...

Moet buiten, dus moet weten wanneer he. Kheb het al ettelijke weken opzij laten staan na de laatste thread dus ja... Kga anderen dus voorrang geven nu.

@johnbeton10 Heb je zelf geen mogelijkheid om er eens tot in Sint-Niklaas om te komen?
Kom niet zo vaak in het Antwerpse eigenlijk.
Alles is wel "as is", dus kan niet garanderen dat alles werkt. Zitten veel zaken bij die ik her en der ook eens vandaan gehaald heb met het gedacht ooit eens te kunnen gebruiken.

Kan het wel alt komen brengen, mits vergoeding kilometers.

EpilEpic

Legacy Member
hmm, ik heb momenteel examens ik zie het gerust zitten om met de trein tot in st niklaas te komen maar dat is dan pas voor na de 14e (laatste examendag)
als je het ziet zitten om de doos nog twee weken te laten kamperen in je huis geen probleem dus...

wat zou die kilometervergoeding dan bedragen (al wil ik je niet tot hier laten komen, vind ik er wat over voor gratis spullen om dan van de verkoper te verwachte da die die komt brengen :p)

het maakt niet zoveel uit of het allemaal nog werkt...die zaken die nog werken kan ik dus nog gebruiken de andere kan ik eventueel gebruiken als proefstukken om wat effectjes fzo op te testen...of om iets leuks mee te knutselen...:D

laat maar iets weten!

MinM

Legacy Member
modem kan je best weg gooien wordt niet meer ondersteund door bgc.
headsetje werkt dit nog perfect en hoe is de sound?

Kenshi

Legacy Member
Voor op den trein is het een zware doos hoor (en vrij groot). Zitten een boel voedingen bij die het best wel zwaar maken.

Logitech headset werkt maar half dacht ik (van de micro weet ik niets). Andere niet getest en dan zit er nog ergens een koptelefoon bij die niet op de foto staat dacht ik.

Zoiezo doe ik geen dingen apart weg. Alles ineens weg of alles naar 't stort.

MinM

Legacy Member
kunde die andere is beschrijven die niet op foto staat kan simepele headset gebruiken. Desnoods pak ik de doos mee he voor die headset alleen al en breng ik al de rest zelf nort container park want kan er niks mee doen met de rest. Kweetni hoe da in sint niklaas zit mor hier is containerpark gratis :p

jimsken

Legacy Member
Ik kom alles ophalen indien de laptop graka een werkende MXM 2 kaart is.
Zo ja welk model is dat?

EpilEpic

Legacy Member
Ik kan gerust de rest gaan ophalen bij MinM, aangezien hij toch alleen de headset wil... Wilrijk is vlakbij (als hij en jij dat zien zitten natuurlijk).
anders zal ik moeten passen aangezien jij denkt dat de doos te groot is voor op de trein etc...

Kenshi

Legacy Member
@Jimsken die laptop graka is net een van de dingen die er niet meer bijzit.

Info over de headsets zal ik van't weekend eens bekijken

MinM

Legacy Member
johnbeton10 zei:
Ik kan gerust de rest gaan ophalen bij MinM, aangezien hij toch alleen de headset wil... Wilrijk is vlakbij (als hij en jij dat zien zitten natuurlijk).
anders zal ik moeten passen aangezien jij denkt dat de doos te groot is voor op de trein etc...

andersom kan ook he natuurlijk :) hehe voor mij niet gelaten soms passeer ik daar dus kan ik dat even goed effe oppikken we kunnen dat bezien. Headset zou gewoon moeten werken dat die mic kapot is dat vind ik nog het minste.

Kenshi

Legacy Member
Heb het hier eens bekeken.
De 2 headsets zoals te zien zijn in foto 6 werken allebei.
(micro heb ik niet getest)
Maar bij de bovenste de Logitech is de mouse af van het ene oor. (kunt ge zien op de foto)
Dan zit er nog een 3de bij, bij een softwarepakket om Frans te leren maar da staat op geen van mn foto's maar zit er ook tussen.

MinM

Legacy Member
als johnbeton kan langs komen zou goed zijn want ik ga geen tijd hebben is wa vannalles tussen gekomen. Wil wel een stuk van de naft vergoeden eventueel aan john.

wes82

Legacy Member
:offtopic: Makkelijkste manier om het kwijt te geraken is het containerpark. Ik heb dit een maand gelden ook zo gedaan. Verschillende pentium 1, 2 en 3 systemen met de nodige cd-rom stations en HD's heb ik toen versluist naar het containerpark.

Mr.Hankey

Legacy Member
Het is idd de makkelijkste manier... maar is dat niet zonde ? Je kan er heus wel nog iemand plzeier mee doen....Ik zou er wel achter komen maar is net iets te ver :(

EpilEpic

Legacy Member
MinM zei:
als johnbeton kan langs komen zou goed zijn want ik ga geen tijd hebben is wa vannalles tussen gekomen. Wil wel een stuk van de naft vergoeden eventueel aan john.

kan nog ni rijden, genen tijd om da te leren :p
en ook geen tijd want ik moet leren
anyway zie dat je er vanaf bent ondertussen...jammer maar toch veel plezier ermee Pres. !mpulse!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan