Reno2013
Legacy Member
Ik zal vanavond 12 uur afsluiten.kjol zei:wanneer sluit je af voor koeler? en versturing via kiala mogelijk (14.5euro inclusief dus) ?
Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal vanavond 12 uur afsluiten.kjol zei:wanneer sluit je af voor koeler? en versturing via kiala mogelijk (14.5euro inclusief dus) ?
Niet genoteerd.successor zei:50 euro op die hd7870
kjol zei:wanneer sluit je af voor koeler? en versturing via kiala mogelijk (14.5euro inclusief dus) ?
Damathy zei:Wat is er juist mis met die corsair Rm650? Fan draait niet en geeft geen stroom?
Ik wil wel al een bod doen van 10 euro ervoor.
Reno2013 zei:ik zal hem vanavond nog is testen op een volledig systeem.
Voor zover ik weet draait de fan niet voor de rest weet ik er niks van.

Oké ik krijg het niet meer aan de praat. Ik ken er verder niks van dus ja....Wat is er juist mis met die corsair Rm650? Fan draait niet en geeft geen stroom?
Niet genoteerd. 20 euro is al heel weinig en met al die kabels enz....Bod van 15eur op de voeding
niet genoteerdbod 65 € amd club 7870 (Tahiti chip) inclusief verzendkosten