Archief - GPU, CPU, moederbord, geheugen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FlameDB

Legacy Member
Hey,

wegens upgrade staat volgende te koop:

Asus M3A78-EM socket am2+
ASUSTeK Computer Inc. - Motherboards - ASUS M3A78-EM
Amd Phenom II Triple core X3 720 CPU BE (black edition) socket AM3
AMD Phenom II X3 720 Black Edition Review & Overclocking - Page 1 - Introducing the Phenom II X3 720 Black Edition (review)
Mushkin 2x2Gb DDR2 PC6400 CL5
Sapphire ATI HD4870 1gig ddr5 pci-express

richtprijzen:
mobo: 30€
cpu: 70€
graka:70€
geheugen: 25€
alles samen: 200€

Alles is aangekocht op 13/03/2009 dus meeste net uit garantie, heb wel factuur nog en alle onderdelen werken nog perfect. Ook heb ik nog alle verpakkingen en dus ook boekjes van de onderdelen.

Ik behoud me steeds het recht af te zien van de verkoop.

Ik prefereer afhalen bij mij thuis of afspreken in Gent, opsturen is natuurlijk ook mogelijk.

Bieden maar!

FlameDB

Legacy Member
morgen in de loop van de namiddag ongeveer. Zou toch nog zeker een 60 euro voor de graka zien. Is best nog goede videokaart!

FlameDB

Legacy Member
Genoteerd! Kheb wel al gezien dat er 8800GTS'en de deur uitgaan voor nog 60, de 4870 is toch een stuk beter dan die kaart?

JGoeyvaerts

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
Genoteerd! Kheb wel al gezien dat er 8800GTS'en de deur uitgaan voor nog 60, de 4870 is toch een stuk beter dan die kaart?

zou me verbazen een 8800 gts is maar gdr3(als ik me niet vergis) en kost nieuw(in die tijd) max 120 dacht ik.

in 1 van de topics hieronder/boven staat een 8800GT(geen GTS) voor een bod van 20 euro

edit: Jah heb net ook die GTS van 60 euro gezien zelf vind ik het wel een gekke prijs voor die kaart o.O

Maar zoals ik al zelf zei ga ik niet over de 50 euro voor de 4870, sorry.
maar zo te zien noteer je het wel?

FlameDB

Legacy Member
Jep genoteerd, zoals gezegd sluit ik in de loop van morgen af (kan s'avonds zijn dus).

JGoeyvaerts

Legacy Member
Ben niet zeker of het is toegestaan maar ik bied: GPU 51 afgehaald (maakt me dat dan niet hoogste bieder, aangezien hij afhalen prefereert?)

FlameDB

Legacy Member
Jep, laatste bod genoteerd (prefereer afhaling).

Vanavond om 23u sluit ik af trouwens, dan zal ik pms sturen naar kopers. Verkoop mobo blijft dan nog open..

FlameDB

Legacy Member
ok, pm's ga ik nu verzenden.

Verkoop van mobo gaat nog door (of moet ik hiervoor een nieuw topic aanmaken?)

Gamer

Legacy Member
Beste,
Een thread verwijderen waarin reeds geboden werd komt op 10 infractions.
Ik kan begrijpen dat je deze wou sluiten, maar je moet 3 dagen wachten vooraleer je het moederbord dan terug te koop kan aanbieden.

Lees nog eens goed de regels aub.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan