Zymp
Legacy Member
Hello
Aangezien ik niet meer zo bezig ben met computers herstellen e.d., heb ik wat onderdelen op overschot. Tenzij anders vermeld zijn deze ook tweedehands gekocht, maar wel getest en werkend.
Het zijn vier dezelfde kaarten, namelijk XFX GeForce 250 GTS 1024MB.
Specs:
Temperaturen:
Ik heb van elke kaart de temperaturen genomen.
Eerst na 15-20 minuten idle, dan na een intensieve benchmark (weet nu wel niet meer of het de maximumtemperatuur was of degene op het einde van de benchmark. Geloof de maximumtemperatuur.
(in een case zonder extra airflow)
1. 50 - 72
2. 52 - 72
3. 55 - 71
4. 52 - 76
Extra:
Ook heb ik nog 1 kapotte kaart (is als werkend gekocht, maar krijg niet direct beeld. Heb ze niet uitvoerig getest, maar op de setup waar ik met de andere kaarten wel beeld kreeg, krijg ik dat met de deze niet direct. Daarom dus als kapot). Wanneer je het pakket koopt aan meeneemprijs krijg je deze er gratis bij.
Prijs:
Ik dacht aan 12 euro per stuk minimum.
Meeneem 50 euro excl. voor alles (dus met gratis de al dan niet kapotte kaart)
Edit: een link voor de liefhebbers naar het juiste model
XFX GeForce 250 GTS 1024MB DDR3 Standard - Specificaties - Tweakers
Aangezien ik niet meer zo bezig ben met computers herstellen e.d., heb ik wat onderdelen op overschot. Tenzij anders vermeld zijn deze ook tweedehands gekocht, maar wel getest en werkend.
Het zijn vier dezelfde kaarten, namelijk XFX GeForce 250 GTS 1024MB.
Specs:
- 1GB
- DDR3 aan 2,2Ghz
- 738Mhz chip
- 2x DVI + Svideo
Temperaturen:
Ik heb van elke kaart de temperaturen genomen.
Eerst na 15-20 minuten idle, dan na een intensieve benchmark (weet nu wel niet meer of het de maximumtemperatuur was of degene op het einde van de benchmark. Geloof de maximumtemperatuur.
(in een case zonder extra airflow)
1. 50 - 72
2. 52 - 72
3. 55 - 71
4. 52 - 76
Extra:
Ook heb ik nog 1 kapotte kaart (is als werkend gekocht, maar krijg niet direct beeld. Heb ze niet uitvoerig getest, maar op de setup waar ik met de andere kaarten wel beeld kreeg, krijg ik dat met de deze niet direct. Daarom dus als kapot). Wanneer je het pakket koopt aan meeneemprijs krijg je deze er gratis bij.
Prijs:
Ik dacht aan 12 euro per stuk minimum.
Meeneem 50 euro excl. voor alles (dus met gratis de al dan niet kapotte kaart)
Edit: een link voor de liefhebbers naar het juiste model
XFX GeForce 250 GTS 1024MB DDR3 Standard - Specificaties - Tweakers
