Archief - Geheugen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FragDAnvers

Legacy Member
Desktop geheugen

2 Setjes van 2X2GB 1333mhz Kingston 1 > masterboy
2 > wilbur

€ 15.00 excl per setje

1 Setje 2x1GB 800Mhz Kingston Reavermaster
€ 10.00 excl

2x 2GB Vdata 800Mhz bramvanloy
€ 5.00 excl per latje

Ik sluit af Zondag 14/08 om 20u
Gelieve excl te bieden

Verzending op kosten en risico van de koper !

reavermaster

Legacy Member
1 Setje 2x1GB 800Mhz Kingston
€ 10.00 excl

2x 2GB Vdata 800Mhz
€ 5.00 excl per latje

Bodje van 20e exclu op dit pakketje

FragDAnvers

Legacy Member
MRzone zei:
2x 2GB Vdata 800Mhz €15

Genoteerd.

reavermaster is hoogste bieder op setje Kingston € 10.00 excl
Jij op de latjes Vdata 15.00 excl

Iphigeneia

Legacy Member
H3X4 zei:
Genoteerd.

reavermaster is hoogste bieder op setje Kingston € 10.00 excl
Jij op de latjes Vdata 15.00 excl

reavermaster heeft meeneem geboden op de twee.

5.) Een minimum en/of meeneemprijs zijn aangeraden.Verhogen van meeneemprijs is verboden! Een prijsvermelding zonder meer wordt aanzien als meeneemprijs exclusief verzendingskost!

FragDAnvers

Legacy Member
Iphigeneia zei:
reavermaster heeft meeneem geboden op de twee.

Ik sluit af Zondag 14/08 om 20u
Gelieve excl te bieden

Staat er toch duidelijk bij ?

Iphigeneia

Legacy Member
H3X4 zei:
Ik sluit af Zondag 14/08 om 20u
Gelieve excl te bieden

Staat er toch duidelijk bij ?

Er staat nergens of de prijs die er staat een min of een meeneem is. Zoals de regels vermelden. Wordt er van uit gegaan dat de prijs die vermeld is de meeneemprijs is.

FragDAnvers

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Er staat nergens of de prijs die er staat een min of een meeneem is. Zoals de regels vermelden. Wordt er van uit gegaan dat de prijs die vermeld is de meeneemprijs is.

Als ik zeg, ik sluit af op zondag, is het geen meeneem é ;)
Anders zou ik ni wachten tot zondag..
Nu, als je hier niet komt bieden gelieve dan te stoppen met posten, thanks

FragDAnvers

Legacy Member
bramvanloy zei:
2x 2GB Vdata 800Mhz 20€ excl.

Bod genoteerd.
Momenteel het hoogste bod hierop.
Reaver heeft het hoogste bod op 1 Setje 2x1GB 800Mhz Kingston

Cyaankali

Legacy Member
Beste H3X4,

Het vermelden van minimum/meeneemprijzen zijn niet verplicht doch aan te raden om misverstanden te vermijden.

Als er specifiek geen vermelding wordt gegeven worden jou prijzen aanzien als meeneemprijzen exclusief verzendingskosten.

Het staat duidelijk in de regels dus let er op zodat je weet waaraan en waaraf.

BuYcKi

Legacy Member
1 Setje 2x1GB 800Mhz Kingston
€ 10.00 excl

Nog te koop?
Is dat DDR2?

masterboy

Legacy Member
2X2GB 1333mhz Kingston
DDR3 veronderstel ik ?

bodje van 16 excl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan