Tharionos
Legacy Member
ik bied hierbij oud pc geheuge aan , het zit al enige jaren in men kast te niksen , altijd netjes opgeborgen .
het omtrent 2 stuks 512 mb DDR geheuge van het merk Geil
hieronder een link naar de foto's
ImageShack Album - 3 images
ik zou zeggen doe eens een bod , en ik zal het overwegen : )
het omtrent 2 stuks 512 mb DDR geheuge van het merk Geil
hieronder een link naar de foto's
ImageShack Album - 3 images
ik zou zeggen doe eens een bod , en ik zal het overwegen : )