Archief - Gaming Rig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M0rdresh

Legacy Member
*** verkocht ***


Ik verkoop de volgende desktop:

1x CORSAIR Carbide Air 540
1x ASUS ASUS Z87-DELUXE
1x INTEL Intel® Core™ i7-4770K Processor (8M Cache, up to 3.90 GHz)
2x 8GB (2x4gb) Corsair Vengeance Pro 2133mhz Cmy8gx3m2b2133c9
1x CORSAIR CORSAIR HYDRO SERIES™ H100i EXTREME PERFORMANCE CPU COOLER
1x PLEXTOR BD-RW Intern Sata Zwart Plextor Blu-Ray Writer 12x PX-B950SA
1x ASUS ASUS GTX TITAN 6GB GDDR5 NVIDIA GeForce PCI Express
1x CORSAIR CORSAIR AX860I HIGH PERFORMANCE
1x Samsung 840 Pro series 256GB Solid State Drive

=> aangekocht in September 2013.
=> factuur aanwezig
=> double sided case, voeding apart van moederbord/graka omgeving
=> in perfecte staat, ik clean de interne onderdelen (fans, graka fan, etc) om de twee maand
=> aankoop zonder grafische kaart is bespreekbaar
=> staat ook elders te koop (vriendenkring, kapaza,...)

photo.jpg


photo_1.jpg


photo_2.jpg


photo_3.jpg


photo_4.jpg


photo_6.jpg

h.lecter

Legacy Member
+1, richt/meeneem prijs?

Hoe steek je een br in de vertikaal gemonteerde odd?
Geen aparte verkoop (van gpu :))?

M0rdresh

Legacy Member
Het is nog wat uitzoeken en bespreekbaar. De nieuwprijs is zo'n €2300. Tweedehands is -20% per jaar, dus -40%, kom ik uit op €1380. Dat is ongeveer de richtprijs voor het gehele systeem, nog geen minimum of meeneemprijs bepaald momenteel.

M0rdresh

Legacy Member
Bedankt, doet deugd om te horen.

Ik heb van alle onderdelen nog doosje, boekje en ben maniakaal op onderhoud materiaal.
Alle onderdelen komen van Tones in België, ik heb zelf geassembleerd.

Het is niet voor het een of ander, maar ik hoor dat die richtprijs echt een koopje is voor deze setup.
Door een vraag van elders, wel even vermelden dat er geen OS bij geleverd is, maar ik kan de installatie wel doen voor de koper als die een licentie heeft.

Hungry®

Legacy Member
M0rdresh zei:
Het is nog wat uitzoeken en bespreekbaar. De nieuwprijs is zo'n €2300. Tweedehands is -20% per jaar, dus -40%, kom ik uit op €1380. Dat is ongeveer de richtprijs voor het gehele systeem, nog geen minimum of meeneemprijs bepaald momenteel.
Deze rig is zeker 1500 EUR waard op zijn minst...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan