Archief - Gaming PC te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

botchla

Legacy Member
Allen

Wegens het feit dat ons bureau binnenkort omgevormd zal worden tot een derde slaapkamer en bijgevolg ook mijn laatste beetje vrije tijd om te gamen zal verdwijnen overweeg ik om mijn volledige gaming setup te verkopen.

Idealiter verkoop ik graag alles in één keer en dan zou ik hier graag nog minstens 500 EUR voor krijgen (inclusief de randapparatuur). Dat is ook de minimumprijs, als ik dat bedrag niet haal ga ik er nog eens sterk over nadenken of ik alles wel wegdoe. Apart bieden mag ook, op voorwaarde dat ik gecombineerd dit bedrag binnen haal.

Alle apparatuur is steeds goed onderhouden en weinig gebruikt, hoogstens een uurtje of twee per week. Geen garantie meer, de grafische kaart is nog maar een jaar oud, maar de factuur is ook nergens meer te vinden.

Afhalen geniet voorkeur, binnen straal van 25KM wil ik gratis brengen, indien verder kan dit tegen een kleine vergoeding (te bespreken afhankelijk van de afstand).

Hardware

- Intel i5 3570K
- MSI Z77A-G43
- Kingston Hyperx Genesis 4x 4GB DDR3
- Diamond PSU 800W
- GTX 750 Ti 2GB

Opslag

- HDD 2TB Seagate Barracuda
- SSD OCZ agility 240GB

Randapparatuur

- Razer taipan
- Samsung 24" monitor 245B (DVI output - geen HDMI)
- Medium tower zwart (geen merk)
- inbouw DVD RW
- inbouw kaartlezer
- Budget logitech draadloos toetsenbord en muis (K260)
- Creative 2.1 set itrigue 3300

Gio_320

Legacy Member
Waar is dit af te halen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

botchla

Legacy Member
Bedankt Sjoepap. Ik werk wel in regio Halle dus van daaruit kan ook geleverd worden.

Als iemand alles zou nemen kan over die 25KM gratis ook nog wel gediscussieerd worden.

dkozak

Legacy Member
Interesse in de PSU, van welk merk is dit? Modulair? eventuele prijs?

Lethichore

Legacy Member
Heb je een richtprijs voor de volgende onderdelen samen?
- Intel i5 3570K
- MSI Z77A-G43
- Kingston Hyperx Genesis 4x 4GB DDR3

en de opslag apart?
- HDD 2TB Seagate Barracuda
- SSD OCZ agility 240GB

botchla

Legacy Member
Ik ga zelf geen richtprijzen plakken gezien dat de verwachting schept dat ik in losse onderdelen verkoop, wat ik enkel doe als ik het beoogde bedrag van 500 EUR haal.

TheBud

Legacy Member
Bodje van 300 voor alles? Ik ben zelf van in de buurt en kan zelf wel komen halen.

botchla

Legacy Member
Niet genoteerd, gezien een deftig bod achterwege blijft zet ik verkoop stop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan