Archief - Gaming Laptop BTO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Engessa

Legacy Member
Ik heb identiek dezelfde laptop en is nog altijd een beest (voor een laptop dan). No way dat ik die voor 550€ zou verkopen. Ik hoop dat je er nog wat meer voor krijgt. Gl!

grifter

Legacy Member
Ik zou voor de mijne ook 700 willen. At least. Heb ongeveer identieke.

ph3nom

Legacy Member
grifter zei:
Ik zou voor de mijne ook 700 willen. At least. Heb ongeveer identieke.
Engessa zei:
Ik heb identiek dezelfde laptop en is nog altijd een beest (voor een laptop dan). No way dat ik die voor 550€ zou verkopen. Ik hoop dat je er nog wat meer voor krijgt. Gl!

Beide fijne reacties, maar er is ook nog steeds het feit wat men er voor wil geven :)
Als je iets verkoopt is het logisch dat je er zoveel mogelijk wil uithalen, maar als er lager geboden is is het aan de verkoper om dit te aanvaarden/weigeren.

Ondertussen zie ik op 2dehands.be geen bod van 550 EUR maar enkel:
€ 500,00 Kurt Verheyen 10 juni 2015

Tomba

Legacy Member
ph3nom zei:
Beide fijne reacties, maar er is ook nog steeds het feit wat men er voor wil geven :)
Als je iets verkoopt is het logisch dat je er zoveel mogelijk wil uithalen, maar als er lager geboden is is het aan de verkoper om dit te aanvaarden/weigeren.

Ondertussen zie ik op 2dehands.be geen bod van 550 EUR maar enkel:
€ 500,00 Kurt Verheyen 10 juni 2015

Bod van 550 is ondertussen inderdaad ingetrokken. Ik heb de andere geinteresseerde van 2dehands inmiddels op de hoogte gebracht van jouw bod, dus als ik daar voor morgenavond niets meer van hoor (of van iemand anders die meer dan 525 biedt), ben je de gelukkige winnaar :)

ph3nom

Legacy Member
Tomba zei:
Bod van 550 is ondertussen inderdaad ingetrokken. Ik heb de andere geinteresseerde van 2dehands inmiddels op de hoogte gebracht van jouw bod, dus als ik daar voor morgenavond niets meer van hoor (of van iemand anders die meer dan 525 biedt), ben je de gelukkige winnaar :)

OK, heeft die eigenlijk verlicht keyboard?

ph3nom

Legacy Member
Ik ga mijn bod intrekken want ga waarschijnlijk voor nieuwe zien.

Gentei

Legacy Member
Ik heb misschien wel interesse maar 2,5 jaar oud al....heb er een beetje schrik ervoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan