Archief - Gaming computer + Samsung P2270HD (22 inch) full HD tv/monitor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Charles93

Legacy Member
Hallo,

Ik wil mijn desktop pc aanbieden vanwege overstap naar een laptop. Hij is uitermate goed geschikt voor spellen en op de samsung monitor is alles heel mooi zichtbaar. Ik verkoop de pc slechts in geheel dus geen losse onderdelen. Alle onderdelen werken perfect en zijn onbeschadigd. Garantiebewijzen zitten er allemaal bij en tevens alle boekjes.

Dit zijn de onderdelen:

Behuizing: Coolermaster Elite 310 (Piano black/silver)
Moederbord: Asus M4A77T AM3
Voeding: Corsair CX500 V2 (500 Watt)
Processor: AMD Phenom 2 x4 965 Black Edition
CPU koeler: Zalman CNPS10X
Videokaart: Ati Sapphire 6870 1 GB
DVD-speler/brander: Samsung DVD-RW
Harde schijf: 500 GB Western Digital 7200 RPM 3.5 Inch
geheugen: Corsair XMS3 4 GB (2x2GB) DDR3

Monitor: Samsung P2270HD 22 inch full HD tv/monitor

Minimumprijs alles samen: 450 euro
meeneemprijs alles samen: 475 euro

Prijs PC zonder scherm: meeneemprijs: 375 euro

Voor vragen of informatie kunt u mailen. Als er foto's gewenst zijn hoor ik dit wel. Ook is hij werkend te zien als u hem op kunt halen. Ook voor te installeren als zit gewenst is.

Charles93

Legacy Member
Ik verkoop het liefst alles in 1 keer. Dus Monitor+PC.

gStar

Legacy Member
Hoeveel voor enkel de PC? Heb al led scherm dus heb ik niet nodig

Charles93

Legacy Member
gStar zei:
Hoeveel voor enkel de PC? Heb al led scherm dus heb ik niet nodig

Voor de PC zelf vind ik een wel heel redelijk minimumprijs: 375 euro

Videokaart heb ik trouwens verkeerd ingevuld. Het is de Ati Sapphire 6870. Ik vind deze zelf nog beter dan de 5870 want heb ze beide gehad :)
Wordt minder warm en maakt een stuk minder geluid dan de 5870 ;)

Kerbje

Legacy Member
50 euro voor het scherm, mocht je dat apart wegdoen, of mocht er iemand met alleen interesse in de pc zijn, dan kunnen we wel iets uitdokteren.

Charles93

Legacy Member
Kerbje zei:
50 euro voor het scherm, mocht je dat apart wegdoen, of mocht er iemand met alleen interesse in de pc zijn, dan kunnen we wel iets uitdokteren.

Ik zal het onthouden maar zoals eerder gezegd verkoop ik t liefst alles in een.

Prijzen weer aangepast!

vadimvt

Legacy Member
Ik ben wel nog geinteresseerd in de pc!
Het scherm hoeft er niet bij, behalve als het voor alles samen 400 zou zijn.
Ik zal wel nog moeten vragen aan mijn ouders of ze mij kunnen voeren tot daar..
En is alles gebruiksklaar en is de windows officieel?

Charles93

Legacy Member
vadimvt zei:
Ik ben wel nog geinteresseerd in de pc!
Het scherm hoeft er niet bij, behalve als het voor alles samen 400 zou zijn.
Ik zal wel nog moeten vragen aan mijn ouders of ze mij kunnen voeren tot daar..
En is alles gebruiksklaar en is de windows officieel?

Hij werkt perfect hoewel de windows die ik erop had niet officieel was. Wel is deze gewoon nederlands met alle updates. Deze kan ik je er schoon opzetten. Je mag hem dan natuurlijk ook even testen bij mij :) Voor 425 wil ik nog wel overwegen of ik de monitor er dan ook bij doe ;)

vadimvt

Legacy Member
Charles93 zei:
Hij werkt perfect hoewel de windows die ik erop had niet officieel was. Wel is deze gewoon nederlands met alle updates. Deze kan ik je er schoon opzetten. Je mag hem dan natuurlijk ook even testen bij mij :) Voor 425 wil ik nog wel overwegen of ik de monitor er dan ook bij doe ;)

En zijn er geen problemen met die windows dan? want ik heb dat al eens gehad en het ging niet erg vlot..

Kerbje

Legacy Member
Charles93 zei:
Ik ben met een iemand al bezig met pm'en. Thread is dus voor nu even gesloten. :)

8.) Er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan. Transacties buiten het forum mogen als je de thread up-to-date gehouden wordt én er een link aanwezig is naar dit medium. De zogenaamde "vriendenkring" is dus té vaag.

Charles93

Legacy Member

excuus maar het is Vadimvt die heeft geboden via mijn thread :) het is dus niet via pm geboden. Met hem ben ik aan t pm'en over een afhandeling.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan