Archief - GamePC i7 / 2x xfx 4890 / 6 gb ddr3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Obviously

Legacy Member
Case: Thermaltake Armor+ (Zwart)
Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5
CPU: i7 920
GPU: 2x XFX Radeon HD 4890 Black Edition (2 * 1GB - Crossfire)
Ram: 6 GB OCZ Platinum XTC Triple Channel 1333 mhz (ddr3)
HD: 2x Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103UJ 1TB (raid0)
CPU Cooler: Noctua NH-U12P SE 1366
PSU: Tagan TG900-BZ PipeR 900W ATX2
dvd-rw: Samsung WriteMaster SH-S223F

- af te halen in Mol
- geen garantie meer

Opmerkingen:
dvd-rw opent niet zoals het hoort

Minimumprijs: €450
Meeneemprijs: €650

foto's:
buitenkant case:
http://img641.imageshack.us/img641/6605/leftgak.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/1720/rightqg.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/7446/frontofb.jpg
http://img31.imageshack.us/img31/821/fronttopr.jpg
http://img709.imageshack.us/img709/3609/backhgf.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/5628/back2r.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/458/front2wp.jpg

binnenkant case:
http://img862.imageshack.us/img862/1589/insidew.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/4435/inside2g.jpg
http://img861.imageshack.us/img861/6241/inside3.jpg

gpu:
http://img59.imageshack.us/img59/3210/gpuqz.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/9117/gpu2.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/3191/gpu3.jpg

NA_T

Legacy Member
Wat is de reden van verkoop ? En hoe oud is de gehele setup ?
Alvast bedankt.

Obviously

Legacy Member
Ik wil een Macbook Air kopen :)
De gehele setup is een goede 2 jaar oud.

Paddeh

Legacy Member
Heb je deze overgekocht van iemand anders op 9lives dat ik zie in je itrader? Wou gewoon even weten omdat ik miss iemand ken die interesse heeft

Obviously

Legacy Member
reavermaster zei:
soms overweging om in onderdelen te verkopen?

grtz

Niet meteen nee.

gangboy20 zei:
Heb je deze overgekocht van iemand anders op 9lives dat ik zie in je itrader? Wou gewoon even weten omdat ik miss iemand ken die interesse heeft

Jep, van een vriend. Je laat maar iets weten!

ThE BuGGeR

Legacy Member
Indien losse verkoop:
Hoeveel voor de RAM, PSU & HDD's?

Mvg


Sent from my iPad using Tapatalk

Obviously

Legacy Member
ThE BuGGeR zei:
Indien losse verkoop:
Hoeveel voor de RAM, PSU & HDD's?

Mvg


Sent from my iPad using Tapatalk

Momenteel nog geen losse verkoop.

wimpers2 zei:
Mogelijk om Heaven 2.0 er eens te laten op draaien?

Kan ik eens doen ja, maar ik heb de pc wel niet over overclockt.

gangboy20 zei:
wat scheelt hiermee? dvd-rw opent niet zoals het hoort

Hij gaat open maar wilt ook onmiddellijk terug sluiten. Met de lezer is geen probleem, en als je het even tegen houdt kan je je cd er zeer makkelijk insteken.

tek-zotic zei:
als je in onderdelen verkoopt heb ik interesse in de GPU's

Momenteel nog geen verkoop in onderdelen.

Obviously

Legacy Member
zwiep858 zei:
Dus door de dvd-rw te vervangen is dit opgelost?

reavermaster zei:
Het laadmechanisme zal defect/geblokkeerd zijn

Kan zijn, maar de cd speler gaat wel degelijk helemaal open, maar eens hij helemaal op is, wilt hij terug sluiten, dit kan je tegenhouden door deze met je hand even tegen te houden ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan