Archief - game pc+extra

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

walkman

Legacy Member
beste

hier bij zet ik mij game pc te koop
voor een spot prijs

de case heeft blauwe en rode leds
(rode heb ik er zelf in geplaatst ) =)


meeneem prijs =350€

er zitten 2 dure programas op
photoshop 4 , 5 + zo die after effects programas
en virtual dj op
de harde schijf
die krijg je er bij
programas +300€ /stuk


spec :

alienware case blauw en rode leds (rode zijn er extra ingeplaatst )
intel pentium dual core 2x2.0 GHz
2x2GB DDR2
cd rom
dvd / cd rom
320GB harde schijf
p5n-em-hdmi
voeding kabel
voeding 400w
geforce 8500gt

aan de boven kant zijn er een paar gebruiksproren
was niet te voor komen sorry


hier foto's
http://imageshack.us/photo/my-images/37/dsc0086ys.jpg/

als er nog vragen zijn ???
ik ben bereikbaar via mailtje
ik stuur zo snel mogelijk terug
(dylandelvaux @ hotmail.com)
ik ben van limburg

ik zou zeggen bieden maar

mvg walkman
AF TE HALEN IN KORTENAKEN

|XcW|

Legacy Member
Is dat dezelfde PC als in de "Alienware" case?

Die dure programma's zit daar ook een licentie bij en dergelijke?

walkman

Legacy Member
ja het is de zelfde
en het hele paket staat al op de harde schijf
ik kan er wel een cd van maken en een legale code geven
heeft u iinteressen ?
het is eigelijk niet veel voor zo'n goede game pc !

ik stuur zo snel als ik kan terug
mvg

Sjoepap

Legacy Member
walkman zei:
ik kan er wel een cd van maken en een legale code geven

waar is deze software aangekocht?

en zit het geheel deze keer wél in een echte Alienware case? (vermits je dit in je openingspost zet)

walkman

Legacy Member
zo oud is het ook weer niet he
en de sofware is aangekocht bij m'n broer
op zijn school
+300€/stuk
dus is de pc 950€ waard he
maar 350€ is een redelijke prijs vind ik toch
indien u wil komen testen ???
en ik zou niet weten waarom ze zeggen dat deze case nep is
waar staat dat dan dat deze nep is
ik zal eens kijken op het factuur als ik het nog vind

mvg

kristofb

Legacy Member
De software is dus aangekocht via een school programma, en bijgevolg enkel legaal voor studenten en leraren?

walkman

Legacy Member
nee
dat kan je daar gewoon kopen
en de code is legaal voor alle gebruiker
die het hebben gekocht

per pakket 1code

mvg heeft u interessen ???
wilt u misschien eens komen testen ???

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan