Archief - Game PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

botchla

Legacy Member
Beste 9livers,

Hierbij te koop mijn game PC met randapparatuur (te verkopen als geheel of PC/scherm apart indien twee kopers):

- MSI P45 Neo2 moederbord (gaming series)
- Intel Core 2 Duo E8400 @3Ghz met boxed cooler
- 4 GB DDR 2 ram corsair XMS 2 PC 6400C5-G met heatsinks & levenslange garantie
- Sapphire ATI radeon HD4850 - 512MB GDDR 3
- 250 GB SATA harde schijf (moederbord heeft SATAII support)
- Corsair 450W voeding met meshed bekabeling
- LiteOn DVD rom drive 16x/48x
- LiteOn DVD RW drive
- PCI wireless kaartje (Linksys - type moet ik pc eens voor opendoen)

Randapparatuur:

- 24" TFT scherm Samsung SyncMaster 245Bplus
- Lian Li case PC-60 aluminium gray (alle trays beschikbaar)
- Creative speakers 2.1 speakers i-trigue 3300
- Logitech toetsenbord -> gratis bij pakket
- Standaard logitech muis -> gratis bij pakket

Reden van verkoop:

PC draait hoogstens een uur per maand sinds bijna een jaar door vast werk/verhuis, laptop, iPad/iPhone en ik game helemaal niet meer. Heb op deze PC vroeger WoW gespeeld en gebruikt als multimedia pc op mijn kot.

Alle materiaal in zeer goede staat, ben geen roker dus er is nooit gerookt in de buurt van de computer (i.e. geen onaangename luchtjes), kan getest worden en destijds allemaal geassembleerd met materiaal van Tones.be. De computer is niet meer in garantie.

Ik zou zeggen begin maar te bieden, kan de prijs niet exact schatten door het relatief oudere materiaal maar waardevolle case en toch zeer compatible en goed presterende setup. Daarbij nog het scherm + degelijke luidsprekerset dat de waarde toch nog verhogen.

Indien iemand het pakket koopt krijgt hij het ikea tafeltje erbij (in nieuwstaat.. is nog geen 2 jaar oud).

Leveren doe ik gratis binnen België.

Foto's:

http://users.telenet.be/botchla/a.JPG (gsm kwaliteit)
http://users.telenet.be/botchla/aa.JPG (gsm kwaliteit)

Mvg

botchla

Legacy Member
Ik ga beginnen noteren vanaf €350 voor het hele pakket, indien er weinig respons komt kan de minimumprijs aangepast worden.

botchla

Legacy Member
UP1 .. en zou een mod eens kunnen kijken wie zijn bod van €250 hier heeft gedelete?

Gamer

Legacy Member
Noteren vanaf € 350, dus dat bod is zowiezo niet geldig niet ?

snoopjes

Legacy Member
Gamer zei:
Noteren vanaf € 350, dus dat bod is zowiezo niet geldig niet ?

Wel was ook aan het denken van is dit nu geldig of niet.
Denk van niet maar goed wat is nu het hoogste bod?

botchla

Legacy Member
Ik noteer inderdaad pas vanaf €350 maar dacht dat posts verwijderen niet toegestaan was.

Nu ook aangeboden in vriendenkring.

Drz

Legacy Member
Wat zou je willen voor de case zonder randapparatuur, zijnde scherm, toetsenbord, muis en speakers?

Het is nog steeds geen pakketverkoop, maar je zou ten minste de case niet moeten openvijzen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan