Archief - Game Pc Te koop AMD Phenom 2 quad

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mrpatton

Legacy Member
Wegens tijdsgebrek, en het gamen ontgroeid te zijn zet ik hierbij mijn pc te koop.


Cooler master Case

GigaByte GA-MA770 mobo

AMD Phenom II 940 black edition quadcore 3.0ghz

8gig ram PC2-8500 1066MHz Team eXtreme dark 4x2gig

Seagate barracuda 500gig HDD Sata

Asus 4890 hd top (OC' edition) 1gb Gddr5 900mhz

dvd speler samsung

dvd brander samsung

OCZ power supply 500W

22Inch ledscherm samsung 2ms

Keyboard logitech

muis G500 logitech

Logitech Z3 audio systeem (boxen en basbox)

eventueel nog keyboard extra (ook logitech)

Foto0218.jpg


Foto0216.jpg


Foto0219.jpg


Nog vragen, stel ze gerust.
Alle moderne spelletjes werken vlot op deze setup..waar voor uw geld.

Ik zou er 400€ voor willen hebben.. eventueel licht bespreekbaar
laat maar weten als je interesse hebt.

greco_online

Legacy Member
8gig ram PC3 1600mhz Team eXtreme dark 4x2gig

Ben je zeker dat het 1600 mhz is? Dit is toch ddr2 niet?

mvg

mrpatton

Legacy Member
greco_online zei:
8gig ram PC3 1600mhz Team eXtreme dark 4x2gig

Ben je zeker dat het 1600 mhz is? Dit is toch ddr2 niet?

mvg

Klopt, my bad.. edited..

mrpatton

Legacy Member
niemand.. er is nog net een soortgelijke computer voor 550€ verkocht, en dit was enkel de bak??

reavermaster

Legacy Member
mrpatton zei:
volledige computer nog steeds beschikbaar ..

dat bod van 350e heb je dat genoteerd voor alles inclus muis en tobo enzo?

Heb mss wel interesse

grtz

wieda

Legacy Member
... Team eXtreme dark 4x2gig

Ik had graag een dualsetje 2x2gig overgenomen.
Dan heb je nog steeds de volle/gelijkwaardige pc.
Mooi bakje trouwens.

Edit: Laat dan maar zitten.
't Beste nog.

mrpatton

Legacy Member
reavermaster zei:
dat bod van 350e heb je dat genoteerd voor alles inclus muis en tobo enzo?

Heb mss wel interesse

grtz

Yep, men gaat er morgen achter komen, maar als je sneller bent...

Ik heb je een PM gestuurd met mijn emal adres, dat gaat vlotter want ik ben straks even weg en mijn gsm werkt sneller met Email dan website forums..

mrpatton

Legacy Member
wieda zei:
Ik had graag een dualsetje 2x2gig overgenomen.
Dan heb je nog steeds de volle/gelijkwaardige pc.
Mooi bakje trouwens.

sry, opteer voor de bak volledig te houden.. je kan eventueel onderhandelen met eventuele koper van het hele systeem..

longpatje

Legacy Member
greco_online zei:
350 euro vandaag of morgen afgehaald.

mvg

mrpatton zei:
Dat is ok, check your PM..:niceone:

mrpatton zei:
Yep, men gaat er morgen achter komen, maar als je sneller bent...

Ik heb je een PM gestuurd met mijn emal adres, dat gaat vlotter want ik ben straks even weg en mijn gsm werkt sneller met Email dan website forums..

Blijkbaar is de pc verkocht en heb je al concreet afgesproken en toch probeer je 'm nog verder te verkopen ? :wtf:

mrpatton

Legacy Member
longpatje zei:
Blijkbaar is de pc verkocht en heb je al concreet afgesproken en toch probeer je 'm nog verder te verkopen ? :wtf:

Greco heeft gisteren een nieuwe pc gekocht, aangezien ik pas op de avond heb kunnen reageren op zijn bod.

De koper die wil komen is via kapaza, en btw..zolang hij hier staat is hij niet verkocht...
het zal niet de 1e zijn die zegt dat hij iets gaat kopen en nooit komt opdagen.

livegamer

Legacy Member
Hoeveel voor de PC, muis en toetsenbord?
Kan er snel achterkomen als je wil.

livegamer

Legacy Member
Ok, ik neem de PC, muis en keyboard.
Stuur je me je adres en telefoonnr in pm?
Ik kan er wrs vandaag nog achter komen.

mrpatton

Legacy Member
Very sorry dudes , er net een rap bazeke langs geweest voor heel het systeem 400€.

mag slotje op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan