Archief - Game PC Onderdelen.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Essit

Legacy Member
Hoi,

Hierbij verkoop ik mijn oude Game PC, ik heb net een nieuwe gekocht.

Alle onderdelen komen in originele doos + Drivers en toebehoren. Verzendkosten zijn wel op kosten van de koper.


*Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz S775 55€ VERKOCHT *Gamer*

* Asus EN8800GTS HTDP 512M 30€ VERKOCHT *Gamer*

* Corsair Twin2 DDR2 2048MB C4 6400 15€ VERKOCHT *Moriensevita*

* Asus DVD-RW 10€ VERKOCHT *TiMoLoToV*

* Gigabyte Triton 180 HD Black 20€ VERKOCHT *ABBY*

* Gigabyte GA-EP35-DS3 30€

* Corsair VX 450W 25€ VERKOCHT *ABBY*

Alle prijzen zijn excl. verzendkosten en zijn een minimuprijs.

Greets,
Bjorn

Essit

Legacy Member
Alles wordt genoteerd, ik laat dit een weekje openstaan(moet de pc nog demonteren en alle dozen zoeken).

Alles is trouwens in goede staat, PC hing hier gisteren nog aan.

Gamer

Legacy Member
€ 30 voor de 8800GTS
€ 55 voor de e8400.
€ 85 geheel dus.

ABBY

Legacy Member
Corsair Twin2 DDR2 2048MB C4 6400 15€

Asus DVD-RW 10€

voeding 25€

Essit

Legacy Member
Ok mannen, vermits er toch blijkbaar wat intresse is kan het zijn dat ik de verkoop sneller laat verlopen.

Voorlopig zijn de winnende boden die van Wasbeer, Gamer en ABBY. Voeding kan wel maar naar 1 persoon gaan, dus voorlopig heeft Wasbeer die vermits hij het eerste geboden heeft.

De optie volledig systeem kan nog steeds, maar dan moet ik wel een concreet bod krijgen. Want eens uiteen, ga ik niet alles terug in elkaar steken :)

ABBY

Legacy Member
met alle respect, maar Wasbeer heeft, denk ik, onder het minimum geboden.
hoe kan het dan dat hij de voeding krijgt?

sincere apologies Wasbeer..

oja, wanneer ga je afsluiten?

Essit

Legacy Member
ABBY zei:
met alle respect, maar Wasbeer heeft, denk ik, oder het minimum geboden.
hoe kan het dan dat hij de voeding krijgt?

sincere apologies Wasbeer..

Ja, je hebt een punt. Ik laat de voeding voorlopig aan jou, maar als Wasbeer 5euro meer geeft heeft hij het recht op de voeding ook.

Das het probleem met een verkoop van meerdere onderdelen tuurlijk, maar je hebt ergens gelijk.

Normaal neem ik altijd wie het eerst biedt, maar we gaan hier geen ruzie om maken. Ik wil een eerlijke verkoop, dus ik respecteer ieders mening.

Ik sluit af op woensdag avond om 22 uur , in de hoop dat ik alle originele dozen kan vinden, indien dat niet het geval is laat ik dat dan ook eerlijk weten :)

Essit

Legacy Member
Up 1/3.

Heb alle dozen teruggevonden. Sluit af op Woensdag avond 22 uur.

Greetz,

ABBY

Legacy Member
Corsair Twin2 DDR2 2048MB C4 6400 15€

Asus DVD-RW 10€

voeding 30€

Essit

Legacy Member
Wasbeer zei:
5 euro erbij dan :D

Sorry ik moet voorlopig de voeding aan ABBY laten omdat hij nog iets meer geboden heeft.

Het moederbord kan je ook nog wel steeds apart kopen als je nog intresse hebt :)

McGregor

Legacy Member
Essit zei:
Sorry ik moet voorlopig de voeding aan ABBY laten omdat hij nog iets meer geboden heeft.

Het moederbord kan je ook nog wel steeds apart kopen als je nog intresse hebt :)

Van wanneer is de voeding? nog garantie op? Reden van verkoop?

Essit

Legacy Member
CoolerMaster zei:
Van wanneer is de voeding? nog garantie op? Reden van verkoop?

Alles is aangekocht 06/04/2008. Garantie heb ik niet meer, wel nog een factuur maar dat kan ik niet aan iedereen meegeven hé.

Reden van verkoop staat vanboven in de eerste post. Ik heb net een nieuw systeem gekocht.

MinM

Legacy Member
ik bekeek deze post en zag iets raar. Ik tel alles op en dan kom ik aan minimumprijs van 185€ en regel daar onder vermeld je minimum prijs volledig systeem 200€ :s

wou dit even melden omdat ik een systeemke zoek van max 150€ voor te experimenteren
vond raar en wou het even melden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan