Archief - Game Pc in heel goede staat.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Apple

Legacy Member
Game pc die nog steeds zeer goed werkt, dit komt doordat er weinig mee gespeeld is geweest en niet al teveel uren heeft staan draaien.
Zie ook mijn itrader.

Je kan de pc ook overclocken.
De game pc is door kenners hier op 9lives in elkaar gestoken.
Ik heb black ops 3 & battlefield 4, dead island 2 ect ... en geen problemen mee.
De pc speelt nog steeds alle games af, niet onbelangrijk.
05-11-2012 aankoopdatum.

Ik verkoop de pc omdat de zin in het gamen er niet echt meer is en omdat ik mijn tijd aan andere zaken spendeer en het is dan zonde dat die hier nog maar zelden meer aanstaat.

Dit was de samenstelling vd pc;

Nee SCYTHE Mugen 3 Rev. B (s775, sAM2, s1366, sAM3, s1156, s1155, sFM1, s2011)

XfX XFX PRO550W (550 watt, atx)

Nee MSI RADEON HD7870 TwinFrozr OC (1000 mhz, 2048 mb, DDR5, 4800 mhz, 256 bit, 11, fan)

Corsair CORSAIR Vengeance Low Profile (8192 mb, 1600 mhz, CL9, 1.5 v, non-ecc)

Nee WESTERN DIGITAL Caviar Green (2000 gb, sata/600, 7200 rpm, 64 mb, 3.5")

Nee INTEL Core i5 3570K (3.4 ghz, 6 mb, s1155, 77 watt, boxed)

Nee COOLERMASTER CM 690 II Advanced USB3 (black, no psu, atx)

Edimax EDIMAX Wlan Card (300 mbps, pci-e)

Nee MICROSOFT Windows 7 Home Premium OEM (64, OEM, NL, SP1) (er staat nu win 10 home op).

Nee LITEON iHES115

Nee ASROCK Z77 Pro4

Staat ook elders te koop.

600 euro meeneem of doe een goed bod.

Zymp

Legacy Member
Je moet wel opletten want je windows (7 home premium precies) key achter op je case is vrij goed leesbaar. Je moet die foto's best er af halen voor iemand je key gebruikt en deze dan onbruikbaar wordt

Apple

Legacy Member
Zymp zei:
Je moet wel opletten want je windows (7 home premium precies) key achter op je case is vrij goed leesbaar. Je moet die foto's best er af halen voor iemand je key gebruikt en deze dan onbruikbaar wordt

Er steekt windows 10 home op nu. Dan veronderstel ik dat die key niet meer geldig zal zijn?
Ik zal de foto's wat aanpassen.

ithomas5

Legacy Member
Zijn de onderdelen apart te koop? Heb misschien wel interesse in mobo & cpu.

Apple

Legacy Member
ithomas5 zei:
Zijn de onderdelen apart te koop? Heb misschien wel interesse in mobo & cpu.

Nee.
Ik zou niet weten wat ik met dat andere moet doen dan.
Ik ken zelf niet veel van pc's.
Ik heb die laten in elkaar steken door kenners hier.
De prijs is bespreekbaar maar dan voor de volledige pc.

Apple

Legacy Member
W!mpix zei:
400?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Ik heb geen haast om te verkopen, staat ook elders te koop.
Ik ga zien de komende dagen of er interesse is of niet.
Dan beslis ik nog om mijn prijs aan te passen of niet.
500€ is toch het minimum.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan