Archief - game case ALIENWARE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

walkman

Legacy Member
beste

hier bij zet ik mij game pc te koop
voor een spot prijs

er zit een voeding van 400w in
de case heeft blauwe en rode leds
(rode heb ik er zelf in geplaatst ) =)

2fan coolers

meeneem prijs =350€

er zitten 2 dure programas op
photoshop 4 , 5 + zo die after effects programas
en virtual dj op
de harde schijf
die krijg je er bij
programas +300€ /stuk


spec :

alienware case blauw en rode leds (rode zijn er extra ingeplaatst )
intel pentium dual core 2x2.0 GHz
2x2GB DDR2
cd rom
dvd / cd rom
320GB harde schijf
p5n-em-hdmi
voeding kabel
voeding 400w
geforce 8500gt

aan de boven kant zijn er een paar gebruiksproren
was niet te voor komen sorry


hier foto's
http://imageshack.us/photo/my-images/706/dsc0086ktp.jpg/


als er nog vragen zijn ???
ik ben bereikbaar via mailtje
ik stuur zo snel mogelijk terug
(dylandelvaux @ hotmail.com)
ik ben van limburg

ik zou zeggen bieden maar

mvg walkman
AF TE HALEN IN KORTENAKEN

longpatje

Legacy Member
walkman zei:
de spec van de onderdelen
stuur ik als je interessen heb in de onderdelen

als er nog vragen zijn ???


Moeilijk om interesse te hebben als je niet weet over welke onderdelen/programma's het gaat he ;)

verreckie

Legacy Member
Misschien even vermelden welke '2 dure programma's', welke hardware en specs...?

Foto's uploaden kan bvb via ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

En ik vind het allemaal nogal onduidelijk.
Je hebt het over €100 dan €350
Verkoop je nu alles of alleen de case?

En van waar precies ben je? België is nogal ruim. :s

Gamer

Legacy Member
Graag alle specs hier posten aub.
Iets duidelijkere post zou ook veel helpen.

Je kan een edit doen in je startpost.

AliChemicali

Legacy Member
Is het dan wel een officiële case van alienware zelf? Just curious:/

Moonbaby

Legacy Member
maakt mij inprincipe nx uit :D
1€ op de case :D (als deze ATX mobo ondersteuning heeft en je me de breedte is kan meedelen)
+waar is deze af te halen?

walkman

Legacy Member
ja natuurlijk ik snap het
zeker ondersteunt dat atx er steek er nu zelf 1 in

gunnie

Legacy Member
Dat is echt geen Alienware, zoals ze hierboven al zeiden is dat een Modtek Alien-X case en dus geen originele. Dus geen claims maken dat dit een echte is.

walkman

Legacy Member
zeker is dat een echte

waarom zouden ze naamaak maken
dat is toch echt dom

walkman

Legacy Member
dus u wilt gewoon zeggen dat deze case niks meer waard is ?????

Sjoepap

Legacy Member
kan je even een link geven naar de case op de Alienware website?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan