Murugan
Legacy Member
Wegens overstap naar Quad, verkoop ik mijn C2D.
Stepping is E0.
Heeft 2 maand overclocked op 3.8ghz gelopen zonder problemen. Laatste tijd liep hij gewoon terug standaard.
Stoffige stock koeler krijg je er bij
Verpakking heb ik niet meer.
Min: 55€
Meeneem: 65€
Prijzen zijn excl.
Ik sluit af zondag 5/6 of bij het bieden van de meeneemprijs.
Stepping is E0.
Heeft 2 maand overclocked op 3.8ghz gelopen zonder problemen. Laatste tijd liep hij gewoon terug standaard.
Stoffige stock koeler krijg je er bij

Verpakking heb ik niet meer.
Min: 55€
Meeneem: 65€
Prijzen zijn excl.
Ik sluit af zondag 5/6 of bij het bieden van de meeneemprijs.