Archief - E6750, Asus P5K EPU, 2X HD3870

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fluppe1001

Legacy Member
Hallo, ik verkoop deze onderdelen wegens overstap naar nieuwe sandy bridge.


  1. Moederbord : Asus P5K EPU

    [*]Cpu : Intel E6750

  2. Ram : 1x2 GB, 2x1GB

    [*]VGA : 2X Ati Radeon HD3870

    [*]Voeding : Cooler Master Real power 520

  3. Case : Apevia X-cruiser

    [*]Cpu koeler : Artic freezer 7 PRO



Afsluiten gebeurt 48 uur na het laatste bod

Meeneemprijs geheel: 150
Afbeelding geheel :
img0114wz.jpg

Voor foto's van specifieke onderdelen moet je maar vragen.
Biedingen gebeuren enkel exclusief.
Pakketverkoop en afhaling genieten de voorkeur.
Verzending gebeurt enkel via Bpost (tarieven)
Kan ook geleverd worden tegen meerprijs.
Ik ben van Oostende.

Voor meer info vraag maar.

Rood = Verkocht.

Gelieve niet onder het minimum te bieden, deze prijzen lijken me zeer aanvaardbaar.

Fluppe1001

Legacy Member
!8r@}{!M zei:
Moederbord : Asus P5K EPU 10 € excl.

Sold, indien sireentje niet de meneem bied voor het geheel.

bonzai channel1 zei:
15 excl. afhalen op moederbord
meeneem is meeneem, kan je niet overbieden.

reavermaster zei:
E6750 bodje van 20e exclu/opgehaald

Ram : 1x2 GB, 2x1GB

bodje van 20e exclu op dees

Beide onder het minimum, niet genoteerd.

nTFs zei:
50 € incl op de E6750 + 1 x 3870.

Gelieve enkel excl te bieden

sireentje zei:
135€ op het geheel hier. (afgehaald)

Niet genoteerd, minimum opgeteld is 155, dus 150 minimum en meeneem is aanvaardbaar volgens mij.

Fluppe1001

Legacy Member
Up 2

Vanavond wordt afgesloten voor de cpu en de 1e Vga, indien niemand meer overbied.

brunk

Legacy Member
30€ incl verz met kiala ofzo op 1 3870 indien dat het niet te lang duurt voor je afsluit

Fluppe1001

Legacy Member
brunk zei:
30€ incl verz met kiala ofzo op 1 3870 indien dat het niet te lang duurt voor je afsluit

Niet genoteerd, aangezien ik enkel excl bieden vroeg en ik enkel verzend met Bpost.
Daarnaast geef ik de voorkeur aan pakketverkoop waar die 3870 al in zit.


nTFs zei:
45 € excl dan op de E6750 en 1 x 3870.

Sold, PM sent.

Fluppe1001

Legacy Member
reavermaster zei:
20e op de andere 3870 exclu!

Niet genoteerd, aangezien ik de voorkeur geef aan pakketverkoop en dus de voorkeur aan successor die al een pakket van 3 onderdelen heeft met deze VGA.


brunk zei:
22 exclu dan...

Niet genoteerd, zie uitleg hierboven.


successor zei:
Artic freezer 7 PRO : €5 excl.
Sold, ik zal het dan bij die VGA en PSU stoppen, indien niemand overbied voor dit pakket, waar nog tijd voor is tot vandaag 12: 09
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan