Archief - Desktoponderdelen: CPU, RAM, Koeling, Disks,... Opruiming!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jastas

Legacy Member
BMF|Johan zei:
Blijkbaar toch een foutje op die little disk: één rood blokje, voor de rest allemaal groen. :( Tijdens het gebruik nooit gemerkt...
Ik neem aan dat je bod dan niet meer geldt?

kun je eens een screen maken van de smart gegevens?
Anders deal voor 15eur inc?

BMF|Johan

Legacy Member
jastas zei:
kun je eens een screen maken van de smart gegevens?
Anders deal voor 15eur inc?
USB ondersteunt geen SMART? Ik kan het in ieder geval toch niet uitlezen met HDTune, en wel van mijn sata-schijven...
15incl is goed voor mij.

LMaestro zei:
2x 1GB PC-3200 DDR 400MHz (desktop)

15E afgehaald
Die zijn normaal al gereserveerd voor iemand. Moest hij ze toch niet nodig hebben laat ik het je weten.

h.lecter

Legacy Member
Koeling
Thermalright Ultra 120 Extreme (TRUE)

Bod van 15€ excl.

BMF|Johan

Legacy Member
Als er tegen straks, maandagavond om 20u geen hogere boden zijn, dan sluit ik af voor:
* Justchill: 50€ op de Garmin 255
* h.lecter: 15€ op de TRUE
Als ik me niet vergis zijn dat de enige boden die momenteel (nog) open staan.

Wat die PC-3200 latjes betreft: zoals eerder gepost zijn die al gereserveerd voor iemand (buiten het forum, daar is ook een leven), moest dat niet doorgaan, dan is het bod van chunba momenteel het hoogste.

h.lecter

Legacy Member
Ik veronderstel dat dit dan afgesloten is?
Zou je mij kunnen zeggen hoeveel het is voor verzending?
Verdere afhandeling via PM.

jastas

Legacy Member
beetje uit het oog verloren maar mijn bod voor die little disk geldt nog steeds!

BMF|Johan

Legacy Member
Met wat vertraging PM's verstuurd naar:
* h.lecter voor de TRUE
* Justchill voor de Garmin
* jastas voor de Little Disk

Start-post aangepast: doorstreept wat al verkocht is.

Marz

Legacy Member
1x 2x2GB PC3-10600 DDR3 1333MHz (desktop)
KVR1333D3N9K2/4G

25 incl. verzending

Is onder je richtprijs maar tenminste een bod, voor meer kan ik het evengoed nieuw gaan kopen.

BMF|Johan

Legacy Member
Marz zei:
1x 2x2GB PC3-10600 DDR3 1333MHz (desktop)
KVR1333D3N9K2/4G

25 incl. verzending

Is onder je richtprijs maar tenminste een bod, voor meer kan ik het evengoed nieuw gaan kopen.
Niet genoteerd.
gillegun zei:
foto van de ram koelers aub

dank

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

7x RAM-koelers (heatsink): blauwe en koperkleurige
2x Revoltac RAM Freezer Copper, nieuw in verpakking => in het midden
2x Nexus, blauw, nieuw in verpakking => links
1x Nexus koperkleurig, ongebruikt, zonder verpakking => onderaan
2x Coolermaster, koperkleurig, zonder verpakking => rechts
Richtprijs: 5 euro per stuk

Marz

Legacy Member
Take two:

1x 2x2GB PC3-10600 DDR3 1333MHz (desktop)
KVR1333D3N9K2/4G

30 incl., bij voorkeur via Taxipost 24h Mini

Liefst redelijk snel reactie aub ...

BMF|Johan

Legacy Member
Justchill zei:
hoi Johan,

is de GPS al op de post?

grtjs

Ja, al van vorige week woensdag. Zie PM voor tracking info.

Marz zei:
Take two:

1x 2x2GB PC3-10600 DDR3 1333MHz (desktop)
KVR1333D3N9K2/4G

30 incl., bij voorkeur via Taxipost 24h Mini

Liefst redelijk snel reactie aub ...
Als deze reactie snel genoeg is: akkoord. Zal met "gewone" post verstuurd worden. PM me je gegevens, dan verstuur ik vrijdag het pakketje en komt het maandag normaal bij je aan.

BMF|Johan

Legacy Member
Niet genoteerd. Richtprijs is 30 euro, en aangezien verzending met Kiala zo'n 4 euro kost, hou ik maar de helft over van wat mijn richtprijs is. En dat vind ik toch wat weinig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan