Archief - Desktop I7 2600 HD6800

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Janschelstraete

Legacy Member
Ik verkoop mijn 4 jaar oude desktop. Was toen een vrij goede game pc, is de laatste 2 jaar niet meer gebruikt. Nu ideaal als starter. De componenten:

- SAMSUNG LED scherm S22A35OH
- Windows 7 Pro
- Antec case P183
- CPU: I7 2600 @3.4 GHz
- RAM: 8 GB ram (2x 4GB Corsair XMS3)
- Graka: AMD Radeon HD 6800
- 2 dvd lezers waarvan 1 schrijver
- HDD-1: 1 TB (samsung hd103uj)
- HDD-2: 250 GB (Seagate Barracuda ST3250410AS)
- Voeding: Corsair TX750

Bieden vanaf 350 euro, ik sluit binnen een weekje af. Staat ook op Kapaza en 2dehands:
Desktop I7, Desktops, Wichelen | Kapaza.be
Desktop I7 - Te koop €350 in Wichelen Serskamp | 2dehands.be

Zymp

Legacy Member
Toevallig geen verkoop in onderdelen? Ik heb wel interesse in de CPU en het RAM
Of indien je graag zorgt dat het complete setup blijft kan ik wel ruilen tegen een i5 met opleg langs mijn kant als je dat moest zien zitten :p (een i5 2310 of 2400)

(Het is maar dat ik ook graag nog het maximum uit mijn setup blijf halen zolang ik hem nog gebruik :p)

Janschelstraete

Legacy Member
Beste Zymp,

Ruilen doe ik niet want ik ben niet op zoek naar een vervanger. Het verkopen van losse onderdelen doe ik ook niet.

mvg

Janschelstraete

Legacy Member
@dead bambi: bod genoteerd
@ zymp: idd, geen probleem

alian the alien

Legacy Member
Janschelstraete zei:
Ik verkoop mijn 4 jaar oude desktop. Was toen een vrij goede game pc, is de laatste 2 jaar niet meer gebruikt. Nu ideaal als starter. De componenten:

- SAMSUNG LED scherm S22A35OH
- Windows 7 Pro
- Antec case P183
- CPU: I7 2600 @3.4 GHz
- RAM: 8 GB ram (2x 4GB Corsair XMS3)
- Graka: AMD Radeon HD 6800
- 2 dvd lezers waarvan 1 schrijver
- HDD-1: 1 TB (samsung hd103uj)
- HDD-2: 250 GB (Seagate Barracuda ST3250410AS)
- Voeding: Corsair TX750

Bieden vanaf 350 euro, ik sluit binnen een weekje af. Staat ook op Kapaza en 2dehands:
Desktop I7, Desktops, Wichelen | Kapaza.be
Desktop I7 - Te koop €350 in Wichelen Serskamp | 2dehands.be

bod 425€

Janschelstraete

Legacy Member
Bod genoteerd, en deadline verstreken. Winnend bod is van alian the alien. Ik stuur PM.

entheonn

Legacy Member
shit zeg just te laat :/

als de deal met Alien uiteindelijjk niet doorgaat,, stuur dan zsm PM
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan