Archief - Dell XPS M1730

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DonPietro88

Legacy Member
N05X7303
XPS M1730 CORE 2 Extreme X9000 (2.80GHz,800,6MB)
17.0" UltraSharp Widescreen WUXGA (1920x1200) TFT Display with TrueLife with 2.0MP Web camera
Sapphire Blue
Memory : 6144MB (1x2048 + 1x4096) 800MHz DDR2 Dual Channel
Hard Drive 400GB Free Fall Sensor RAID 0 Stripe - 1 X 200GB + 1 X 250GB (7200RPM)
Optical Drive : Internal Blu-Ray RW (Blu-Ray, DVD and CD read & WRITE)
Primary 9-cell 85WHr Li-Ion Battery
Graphics : DUAL SLI 512MB nVidia GeForce 9800 GT
Dell Travel Remote control
European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module
Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card, EUR (FOR CORE 2 EXTREME)
German Internal Keyboard (QWERTZ)
Software Drivers XPS M1730
Operating System : Dutch Genuine Windows Vista SP1 Home Premium (64 BIT) including Media
Dutch - Microsoft Works 9.0
3Yr Premium Warranty Support

Heeft net service check ondergaan (moederbord en hdd vervangen)
Staat nu dus in nieuwstaat
Nog garantie tot april 2012
aangekocht juni 2009 voor 3890 euro
Doos, handleiding, cd-roms zijn erbij

Reden van verkoop: Wordt niet meer gebruikt om te gamen en heb netbook voor standaard computer taken

Prijs: 800 euro (is uiteraard bespreekbaar)

DonPietro88

Legacy Member
Neen, kan er altijd een azerty insteken, dan kan ik wel mijn vraagprijs niet veel meer laten zakken.

DonPietro88

Legacy Member
Prijs verlaging 750 euro ( nog steeds bespreekbaar )

DonPietro88

Legacy Member
Laatste prijsverlaging: min 500 euro, meeneem 650 euro

adri36500

Legacy Member
Voor €450 wil ik wel tot bij jou komen om hem af te halen, of is €500 echt het minimum dat je er voor wilt?

Geen dode of luie pixels? Enige krassen? Of andere mankementen die we eventueel zouden moeten weten?

Murugan

Legacy Member
500€ excl.
Heb op 2dehands wel nog een bod staan en wacht daar ook op reaktie van de verkoper.
Enig gedacht wanneer je gaat afsluiten?
Gewoon om te zeggen dat ik maar geld heb voor 1 laptop :)

BMF|Johan

Legacy Member
Hoe lang gaat de batterij mee (bij "zacht" gebruik: wat surfen enzo)?

Murugan

Legacy Member
De verkoper heeft in PM mijn bod aanvaard van 500€.
Ik zal het hier meedelen om toch wat klaarheid/eerlijkheid in deze thread te houden.
Als iemand hier wil overgaan no problem want een echte afsluitdatum was hier niet afgesproken.

Murugan

Legacy Member
Ik heb de TS een bericht gestuurd waarin ik mijn bod intrek.

DonPietro88

Legacy Member
Batterij is aan vervanging toe.
Afsluitdatum morgen 10/9
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan