fReAkZz
Legacy Member
Aankoopdatum: februari 2008 vanop de DELL site
CPU: Core2duo T7250@ 2.0GHz
Geheugen: 3Gb RAM
HD: Toshiba 250 Gb @ 5400 rpm
Graka: 8600M GT ( 512mb GDDR3@700Mhz, Core snelheid 475Mhz )
DVDRW+ Samsung
OS: Windows 7 32 bit maar de OEM is een vista ( je krijgt de originele cdroms van dell er bij ).
Batterij: Gaat niet lang meer mee ( kwestie van een half uurtje op zuinig )
Adapter: bijgeleverd
DEFECT: Het beeldscherm functioneert niet meer goed, dwz: wanneer je de laptop opstart komt er al dan niet even beeld en kan je perfect inloggen maar na een poosje valt het beeld weg. De GRAKA en de rest van de PC functioneren perfect want op mijn TV scherm via VGA is hij perfect functioneel.
Dus voor de doe-het-zelver of iemand die zoizo op een extern scherm werkt ( als desktop gebruikt ). Voor de rest heb ik er zelf nog niet echt problemen mee gehad en is hij in goede staat. Hij is nooit gevallen of geen andere schade aan geweest.
Minimum: 25€
De computer is af te halen en te bezichtigen/testen in centrum Antwerpen, verzending niet mogelijk.
Cheers
CPU: Core2duo T7250@ 2.0GHz
Geheugen: 3Gb RAM
HD: Toshiba 250 Gb @ 5400 rpm
Graka: 8600M GT ( 512mb GDDR3@700Mhz, Core snelheid 475Mhz )
DVDRW+ Samsung
OS: Windows 7 32 bit maar de OEM is een vista ( je krijgt de originele cdroms van dell er bij ).
Batterij: Gaat niet lang meer mee ( kwestie van een half uurtje op zuinig )
Adapter: bijgeleverd
DEFECT: Het beeldscherm functioneert niet meer goed, dwz: wanneer je de laptop opstart komt er al dan niet even beeld en kan je perfect inloggen maar na een poosje valt het beeld weg. De GRAKA en de rest van de PC functioneren perfect want op mijn TV scherm via VGA is hij perfect functioneel.
Dus voor de doe-het-zelver of iemand die zoizo op een extern scherm werkt ( als desktop gebruikt ). Voor de rest heb ik er zelf nog niet echt problemen mee gehad en is hij in goede staat. Hij is nooit gevallen of geen andere schade aan geweest.
Minimum: 25€
De computer is af te halen en te bezichtigen/testen in centrum Antwerpen, verzending niet mogelijk.
Cheers