TabacosPrimeros
Legacy Member
Bij deze bied ik mijn trouwe Dell XPS 420 aan. Wegens overstap naar een laptop. Ik heb er nooit problemen mee gehad.
SPECS:
DELL XPS 420
Core 2 Duo E8500 3,16Ghz
4GB DUAL CHANNEL DDR2 800 Mhz
GRAKA: 512MB ATI RADEON 3870
19-in-1 BLUETOOTH media card reader
HDD: 1x 640 GB
1x 1TB
OPTICAL DRIVE: 1x DVD-RW – 1x Blu-Ray
WIRELESS: Internal wireless 802.11n PCI
AUDIO: Integrated 7.1 Dolby Digital
OS: Windows Vista Home 32bit
Extra PCI-kaart met 4xUSB 2.0
Ingebouwd in de case: Sideshow
SCHERM: DELL 20 inch 2009W
TOETSENBORD & MUIS: Logitech MX3200 (cordless)
Ik stel als minimum prijs 350 euro
meeneem prijs 575 euro
Indien gevraagd kan ik ook foto's maken.
Ik kan leveren rond Leuven - Diest - Hasselt. (BTW indien verder dan Leuven - Diest - Hasselt vraag ik een kleine vergoeding voor de gereden kilometers) Ik verzend liever niet, aangezien de pc nogal zwaar is. Maar indien de koper vraagt om te verzenden zijn de kosten voor de koper. Dus exclusief verzendkosten bieden aub.
Indien het bod mij niet aanstaat (negatieve i-trader bijv.) behoud ik het recht om af te zien van de verkoop.
-Staat ook te koop in de vriendengroep (facebook)-
SPECS:
DELL XPS 420
Core 2 Duo E8500 3,16Ghz
4GB DUAL CHANNEL DDR2 800 Mhz
GRAKA: 512MB ATI RADEON 3870
19-in-1 BLUETOOTH media card reader
HDD: 1x 640 GB
1x 1TB
OPTICAL DRIVE: 1x DVD-RW – 1x Blu-Ray
WIRELESS: Internal wireless 802.11n PCI
AUDIO: Integrated 7.1 Dolby Digital
OS: Windows Vista Home 32bit
Extra PCI-kaart met 4xUSB 2.0
Ingebouwd in de case: Sideshow
SCHERM: DELL 20 inch 2009W
TOETSENBORD & MUIS: Logitech MX3200 (cordless)
Ik stel als minimum prijs 350 euro
meeneem prijs 575 euro
Indien gevraagd kan ik ook foto's maken.
Ik kan leveren rond Leuven - Diest - Hasselt. (BTW indien verder dan Leuven - Diest - Hasselt vraag ik een kleine vergoeding voor de gereden kilometers) Ik verzend liever niet, aangezien de pc nogal zwaar is. Maar indien de koper vraagt om te verzenden zijn de kosten voor de koper. Dus exclusief verzendkosten bieden aub.
Indien het bod mij niet aanstaat (negatieve i-trader bijv.) behoud ik het recht om af te zien van de verkoop.
-Staat ook te koop in de vriendengroep (facebook)-