Archief - Dell optiplex 790SFF

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ns_ripper

Legacy Member
Dell optiplex 790 small form factor:

CPU: i5-2400 (hier gekocht van qflame, originele cpu werkte niet meer).
Geheugen: 8GB DDR3
optical: DVD-Writer
storage: Kingston ssd-now v300 120GB (anderhalve maand geleden gekocht bij vnservice.be (factuur moet ik even terugzoeken)).
OS: Windows 7 pro (binnekort gratis upgradebaar naar windows 10). (licentie plakt op de pc)

2 maand geleden voeding vervangen. (aangekocht via ebay voor 45 euro incl verzending).

Scherm: eizo Flexscan S1721 (2 condensators in de voeding vervangen). zeer goed ips scherm reso 1280 x 1024 17" met hoge kleurnaukeurigheid en pivoteerbare voet. Tevens in hoogte verstelbaar.
Toetsenbord: std dell
Muis: Logitech Performance MX draadloos oplaadbare muis. (duur ding!!) Echter moet er is contactkleaner gebruikt worden op het switchke van de linker muisknop.

Gezien de gemaakte kosten, goed scherm, recente ssd en goede muis had ik hier graag 350 euro voor gehad.

Minprijs en tegelijk meeneem: 250 euro


Het geheel opsturen doe ik niet. Dus liefst afhaling. Echter kan leveren ook in een straal van 20km tegen 10 euro vergoeding.
Ik sluit af, 24h na het eerste genoteerde bod en ik verleng met 30minuten per opbod. (anti-sniper)


Voor kantoortaken is dit ding nog ranzendsnel!
Gamen kan ook nog heeeel goed als je er bvb een low-profile GTX750TI insteekt. Dit heb ik even gedaan maar daarna is deze pc mijn server geworden.

Hij staat momenteel ook te koop op 2ehands en kapaza.

foto's kan je bewonderen op 2ehands: Dell optiplex 790 sff - Te koop | 2dehands.be

ns_ripper

Legacy Member
*Bump en opnieuw prijsverlaging*
Min is meeneem geworden.

dit is ineens ook laagste prijs. voeding + cpu + nieuwe ssd. Zo dadelijk steek ik er nog aan toe.
Dit is toch niet veel voor een small form factor desktop die met alles nog mee kan.

Rambo007

Legacy Member
Je hebt toevallig die low-profile GTX750TI niet meer?
En kan zonder scherm verkopen?

ns_ripper

Legacy Member
Die heb ik ondertussen niet meer.
Zonder scherm ga ik allesinds niet minder vragen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan