Archief - Dell mini 10v (hackintosh) UK version

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pieje1

Legacy Member
De zwarte Dell mini 10v (Verenigd Koninkrijk)
Ongeveer anderhalf jaar oud.
Zo goed als nieuw, is wijnig gebruikt.

Hier vind je de meeste specificaties als je op "Tech Specs" klikt en dan kijkt bij dell mini 10v
-Intel® AtomTM N270 (1.6GHz/533Mhz FSB/512K L2Cache)
-Zit een key bij voor windows XP Home Edition (sticker onderaan)
-1GB,DDR2,533MHZ RAM
-Integrated Intel® 945GSE UMA Graphics Media Accelerator
-Glossy 10.1 inch display (1024x600) WSVGA
-Dell 1397 WLAN 802.11g - Half mini-card
-6-cell 56WHr Li-Ion Battery (Haal er zelf ongeveer 5 uur uit bij gemiddeld gebruik)

Externally Accessible
Kensington lock
AC Power-in
Integrated network connector 10/100 LAN (RJ45),
VGA connector
(2 )USB and (1) Power USB
Audio jacks (1 line-out, 1 Mic-in)

3-in-1 Card Reader (SD/MMC/MS)
Secure Digital (SD) Memory Card
Multi-Media Card (MMC)
Memory Stick (MS)

Dimensions & Weight
Height
26.8 – 28.3 mm (front – back)
1.06 – 1.11 inches (front – back)
Width: 261mm, 10.26 inches
Depth: 182mm, 7.19 inches
Starting weight:
2.5 lbs8 with 3 Cell battery

Servicetag: CQ1S1L1

Inclusief alle accesoires en originele verpakking + belgische oplader

Volledig compatibel met osx86 (hackintosh): heb het zelf gedaan en wil het voor jou ook doen indien je zelf de os x snow leopard installatie cd voorziet (je eigen licentie koopt dus).

Voorkeur gaat uit naar afhalen (Willebroek)

richtprijs: €200
meeneemprijs: €250

img0104miy.jpg

img0105tk.jpg

piotke

Legacy Member
zou inderdaad handig zijn. En hoe lang gaat extreem lang mee ?

w00tie

Legacy Member
Hoe oud is het toestel? waarborg ? meeneem prijs ? afsluit datum ?

pieje1

Legacy Member
Sorry voor de onvolledige post, bij deze is hij geupdate met alle specificaties.
@invana: wat bedoel je juist met servicetag?

pieje1

Legacy Member
De HD is 160 GB groot.
Normaal gezien niet, maar tegen wat wil je ruilen?

piotke

Legacy Member
pieje1 zei:
Sorry voor de onvolledige post, bij deze is hij geupdate met alle specificaties.
@invana: wat bedoel je juist met servicetag?

Service tag is een code (kan je bv in Bios vinden, of onder de laptop soms) waarmee je op de dell site deze specifieke laptop kan terugvinden.

pieje1

Legacy Member
*Wicked_Yores* zei:
Maakt dat iets uit dat die uit de UK komt?

Het enige merkbare verschil is dat het toetsenbord QWERTY is. De adapter is ook anders, maar hiervoor heb ik al een andere gekocht en die is inclusief.

pieje1

Legacy Member
Het toestel is zojuist verkocht aan een vriend. Mijn excuses aan alle bieders, maar hij bood mij de vraagprijs.
Hier mag dus slotje op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan