Archief - Dell Latitude D630

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gillegun

Legacy Member
Murdock zei:
Bod van 180 incl. op laptop 1 met 2GB + docking

200 inclusief en je hebt meteen een deal?
laat iets weten aub

(ps: zet vanavond nog foto's online)

gillegun

Legacy Member
@St3eZz: genoteerd mocht je tegen vrijdag niet overboden zijn, gaat deze uw richting uit.

greets

neverclever

Legacy Member
Bod van 185 € op laptop 1 met 2GB + docking.Zou vrijdag 13 mei omstreeks 18.00 uur ter plaatse gecontroleerd worden en meegenomen.

gillegun

Legacy Member
@neverclever

bod genoteerd, indien tegen morgenavond geen hoger bod, pm ik mijn adres door in loop donderdag avond, als dit goed is voor jou?

sakkeclaque

Legacy Member
160 op de tweede laptop inclusief verzending tenzij je ooit in de buurt van leuven komt.. dan kan het ook 160 euro zonder verzending zijn..

gillegun

Legacy Member
sakkeclaque zei:
160 op de tweede laptop inclusief verzending tenzij je ooit in de buurt van leuven komt.. dan kan het ook 160 euro zonder verzending zijn..

het zal wel verzending zijn, want moet toevallig die kant niet uit :p

pm ontvangen, sluit vrijdag met deze af, ik laat je weten of iemand je overboden heeft of niet

greets

hierbij ook foto's:

1305198578-130.jpg
[/url][/IMG]

1305198578-211.jpg
[/url][/IMG]


1305198578-292.jpg
[/url][/IMG]

gillegun

Legacy Member
neverclever zei:
gillegun Pm graag met jou gegevens

done= hierbij is verkoop laptop 1 afgelopen, en gaat laptop 1 naar neverclever (ophaling) (als alles goed verloopt :) )

gillegun

Legacy Member
laptop verkocht, heb starttopic veranderd, dus nu staat enkel de info van laptop 2. Kijk ook even naar de meeneem prijs/actie

hoogste bod voor standaard pakket= 160 euro inclusief verzending (door sakkeclaque)

gillegun

Legacy Member
Laptop nog steeds te koop, krijg geen antwoord terug van sakkeclaque (no offense)

st3eZz

Legacy Member
gillegun zei:
Laptop nog steeds te koop, krijg geen antwoord terug van sakkeclaque (no offense)

Ik heb het hoogste bod dan.
Wanneer wil je afsluiten? (Je zal binnenkort te veel ups hebben)

grtz

gillegun

Legacy Member
inderdaad st3ezz, is het goed dat ik verzending via taxipost doe? ik heb nare ervaring met kiala (ik neem de extra verzendingskosten op mijn hoede)

ik sluit deze avond af, dus als mensen nog willen bieden, nu is het moment

btw voor deze keer: voor 165 inclusief, krijg je een extra hoofd batterij

greets

sakkeclaque

Legacy Member
Mijn excuses.. gisteren niet meer aan gedacht dat ik dat bod geplaatst had.
Ik bied die 165 met extra hoofdbatterij.
Deze keer definitief.

en nog is exuses. it slipped my mind

gillegun

Legacy Member
Oke sakkeclaque. ik sluit af om 16u, als dit goed is?

Hoogste bod: sakkeclaque: 165inclusief (met reservere hoofdbatterij)

sakkeclaque

Legacy Member
voor mij is nu afsluiten natuurlijk beter.. maar ik kan begrijpen dat je hem nog een dagje laat staan.. het is ook terecht. Ik heb niet op tijd gereageerd.
Ik zal het vandaag wel in het oog houden.

gillegun

Legacy Member
mja sakkeclaque, ik wil nu ook wel afsluiten, zo ben ik zekers dat ik het zal verkocht krijgen ;) ik stuur je pm



@geld ontvangen. Gaat dinsdag op de post

Topic mag gesloten worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan