Archief - Dell latitude D520

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mordaq

Legacy Member
Te koop :
Dell Latitude D520
1 INTEL CORE 2 DUO T5600 (1.83GHZ, 66
4 usb 1 firewire
1 DISPLAY : 15'' XGA FOR LATITUDE D520
1 MEMORY : 1024MB (2X512MB) 667MHZ DDR2 SD
1 120 SATA 5400RPM HARD DRIVE
1 OPTICAL DRIVE : 8X DVD+/-RW DRIVE
1 POWER SUPPLY : LATITUDE 65W AC ADAPTER 2
1 BATTERY : PRIMARY 6-CELL 56W/HR LI-ION
1 MODEM : BELGIAN INTERNAL 56.6K V.92 MODE
1 WIRELESS : INTEL PRO WIRELESS 3945 (802.
1 KEYBOARD : INTERNAL BELGIAN (AZERTY) KEY
1 OPERATING SYSTEM : DUTCH WINDOWS XP PRO

in goede staat : heel veel zorg voor gedragen.
batterij werkt ong 2 a 3 uur
Bieden vanaf 100 euro.
meeneem : geen flauw idee : 175 ???
afsluiten : 24 uur na laatste bod of ten laatste vrijdag 21:00u

jamiel

Legacy Member
100 euro snel afgehaald (liefst vandaag)
ben van de buurt...

mordaq

Legacy Member
Genoteerd , lader zit erbij, drivers ook , is opnieuw geinstalleerd
Afsluiting 24 uur na laatste bod : dus dinsdag 8.09

mordaq

Legacy Member
@jamiel : genoteerd

@che guevara : ik verander toch geen afsluituur: 24 uur na laatste bod staat er in ten laatste vrijdag 21:00u

Kwertie

Legacy Member
mordaq zei:
...
Bieden vanaf 100 euro.
meeneem : geen flauw idee : 175 ???
afsluiten : 24 uur na laatste bod of ten laatste vrijdag 21:00u

mordaq zei:
genoteerd , ik sluit morgen (maandag ) af om 19:00u

mordaq zei:
...

@che guevara : ik verander toch geen afsluituur: 24 uur na laatste bod staat er in ten laatste vrijdag 21:00u

Euh, los van je edits spreek je jezelf hier toch tegen. Je sluit 24u na 't laatste bod of vrijdag. En een post eerder sluit je maandagavond (vanavond). Wij nemen dus aan dat je nu afsluit voor de geldige boden.

vanic

Legacy Member
Kwertie zei:
Euh, los van je edits spreek je jezelf hier toch tegen. Je sluit 24u na 't laatste bod of vrijdag. En een post eerder sluit je maandagavond (vanavond). Wij nemen dus aan dat je nu afsluit voor de geldige boden.

'k denk dat het eerder dat "de verwarring " er kwam doordat jamiel vroeg om onmiddellijk af te sluiten ... wat eigenlijk niet kon ( door TS zijn eerste post ) ...omdat jamiel zijn bod minstens 24 uur moest staan( dit zou dus vandaag om 18.52H zijn ...wat TS naar 19H zette... maar er zijn ondertussen nieuwe boden ) ... en er wordt afgesloten ten laatste vrijdag 21H

dus inderdaad hij verandert zijn afsluit uur niet (mag hij volgens de regels ook niet doen)

eerste post
mordaq zei:
afsluiten : 24 uur na laatste bod of ten laatste vrijdag 21:00u

mordaq

Legacy Member
@vanic : dit is helemaal juist vanic , je hebt het zeer goed uitgelegt
Bedankt hiervoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan