Archief - Dell E6520

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TDarioke

Legacy Member
Wegens dat Verhulst VEEL te lang op zich laat wachten zet ik hem nogmaals tekoop...

Dell E6520: (heb geen foto's, maar je mag er vanuit gaan dat deze 2dehands de netste E6520 is)

  • Staat: Uiterst nette staat (ziet eruit alsof hij slechts een aantal maanden gebruikt is geweest)
  • Scherm 15, 6" LED 1920x1080 IPS paneel (beeldschoon beeld, al zeg ik het zelf)
  • Processor Intel Core i5-2520m
  • 8 GB ram DDR3 geheugen
  • Harde schijf 60GB SSD
  • Nvidia NVS 4200m
  • Toetsenbord azerty (backlit) en qwerty (non-backlit nieuw) met numeriek toetsenbord
  • Batterij : 1x9Cell batterij in nieuwstaat en 1x6Cell in gebruikte, maar ok staat
  • Besturingsysteem : Windos 7 Pro (licentie onderaan delaptop)
  • Bijgeleverd met lader

Meeneem: €350

pijlman

Legacy Member
hoeveel gb is er vrij na installatie OS?
want 60gb lijkt mij echt wel klein...

ghosterror

Legacy Member
hoe oud juist? wat wil je ervoor met de i7, maar zonder de 60GB SSD?

oeps... fout gelezen die i7 is van een andere verkoper.

TDarioke

Legacy Member
ghosterror zei:
hoe oud juist? wat wil je ervoor met de i7, maar zonder de 60GB SSD?

oeps... fout gelezen die i7 is van een andere verkoper.

Servicetag: 1BZ1DS1 Verzenddatum: mei 02, 2012 Land: België
Service Leverancier Begindatum (tijdzone GMT) Einddatum (tijdzone GMT)
NBD ProSupport DELL mei 02, 2012 mei 02, 2015
Next Business Day DELL mei 02, 2012 mei 02, 2015

voorlopig heeft iemand uit de vriendenkring al interesse (laptop kapot en wilt deze dan mss overnemen als het niet te repareren valt), dus verkoop is on hold

ns_ripper zei:
Als ge wilt heb ik er nog een i7-2630qm voor liggen.

wat moet je er nog voor hebben?

TheBud

Legacy Member
Heb wel interesse voor 275 Euro, maar dan wel met die CPU van ripper.

Ripper, OK met de prijs, maar kun jij hem wel voor mij installeren?

Loopt de verkoop nog door of niet?

ns_ripper

Legacy Member
TheBud zei:
Heb wel interesse voor 275 Euro, maar dan wel met die CPU van ripper.

Ripper, OK met de prijs, maar kun jij hem wel voor mij installeren?

Loopt de verkoop nog door of niet?


Ik wil dat wel doen. Echter moet je de laptop met TDarioke regelen.
Ik wou ter info maar vermelden dat ik zo'n cpu'ke had, misschien maakte dat de verkoop wat aantrekkelijker.

TDarioke

Legacy Member
TheBud zei:
Heb wel interesse voor 275 Euro, maar dan wel met die CPU van ripper.

Ripper, OK met de prijs, maar kun jij hem wel voor mij installeren?

Loopt de verkoop nog door of niet?

Laptop van de vriendin is te herstellen, dus deze heeft ze niet nodig :)
verkoop loopt dus gewoon door. echter zou ik er toch graag minimum €300 voor krijgen (namelijk veel extra's en de 9-cell batterij is een originele van Dell en was niet echt goedkoop)

TDarioke

Legacy Member
ns_ripper zei:
Ik wil dat wel doen. Echter moet je de laptop met TDarioke regelen.
Ik wou ter info maar vermelden dat ik zo'n cpu'ke had, misschien maakte dat de verkoop wat aantrekkelijker.

als hij deze eerst bij jou komt halen kan ik hem ook nog wel installeren ;-)
en no prob dat je hem aanbied hoor, zolang het maar relevant is :)

Darkwing Duck

Legacy Member
Hoe lang is de batterijduur (gewoon surfen) ongeveer op de 6 en 9 cell batterij? Heb je informatie over de ssd (merk, type, ouderdom)? Alvast bedankt

TDarioke

Legacy Member
Darkwing Duck zei:
Hoe lang is de batterijduur (gewoon surfen) ongeveer op de 6 en 9 cell batterij? Heb je informatie over de ssd (merk, type, ouderdom)? Alvast bedankt

6cell batterij gaat rond 1u mee (is dan ook versleten, maar niet dat je hem uittrekt en uitvalt)
9cell batterij gaat toch een 5-6u mee (met deftige helderheid vh scherm en backlit aan)
SSD is een OCZ Agility 3

TheBud

Legacy Member
TDarioke zei:
Laptop van de vriendin is te herstellen, dus deze heeft ze niet nodig :)
verkoop loopt dus gewoon door. echter zou ik er toch graag minimum €300 voor krijgen (namelijk veel extra's en de 9-cell batterij is een originele van Dell en was niet echt goedkoop)

Goh, en wat denk je ervan dat ik 275 Euro geef maar dat je de CPU mag houden?

TDarioke

Legacy Member
TheBud zei:
Goh, en wat denk je ervan dat ik 275 Euro geef maar dat je de CPU mag houden?

Met de CPU ben ik zelf dan ook niets meer.

Update MIN=meeneem (€300 dus )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan