Zymp
Legacy Member
5 euro geboden 
Btw, even gewoon ter info, uw opbouw van uw topic is wel op sommige momenten tegen de regels
Overbieden op meeneemprijs mag niet. Meeneemprijs is meteen afsluiten voor die prijs.
De vriendenkring mag niet aangegeven worden als andere plaats van verkoop, er moet steeds een link zijn naar andere verkoopplaatsen buiten het forum.
Ik zeg het maar om - toekomstige - commentaar, negatieve itraders of infractions te voorkomen
Edit: zie nu pas dat er 10 euro verzendkosten zijn. Is er geen goedkopere verzending mogelijk? Met Kiala of de post gewoon?

Btw, even gewoon ter info, uw opbouw van uw topic is wel op sommige momenten tegen de regels
Overbieden op meeneemprijs mag niet. Meeneemprijs is meteen afsluiten voor die prijs.
De vriendenkring mag niet aangegeven worden als andere plaats van verkoop, er moet steeds een link zijn naar andere verkoopplaatsen buiten het forum.
Ik zeg het maar om - toekomstige - commentaar, negatieve itraders of infractions te voorkomen

Edit: zie nu pas dat er 10 euro verzendkosten zijn. Is er geen goedkopere verzending mogelijk? Met Kiala of de post gewoon?